yanımdayken aradım seni , sen varkende aradım seni yokluğunda olduğu gibi, belki seversin diye beni, çözmeye çalıştım hep seni, karanlıkta aradım seni korkmadan. soğuk kaldırımlarda aradım hemde bıkmadan, artık bıktım , yokluğundanüsoruyorum seni, her tanıdığından, sensizliği kaldıramam bilirsin, bilirsinde nerdesin.
sen şu yarama tek çaremsin, sen hergün ağlattığım yüreğimsin. satırları senle doldurdum, her keçene seni sordum. hiç birşeyden değil sensizlikden yoruldum, artık kalbime adını koydum. YASAK AŞKIM , seni anlatmak isterdim ama olmadı, kalem kağıt yetersiz kaldı. sana olan aşkım okadar büyüktüki, bunu kimse anlayamadı.
yolların hepsi ayırıyordu bizi, seçme hakkın olsa ne olur. severken seni bu kadar, ayırıyor bizi bütün yollar.
okadar sevdimki seni, ayrılmamak için bırakma diye. önümdeki yolları görmedim, olduğum yerde kala kaldım. ASLA GİDEMEDİM İLERİ, imkansız aşk larmı, bu kadar büyük olur sevgili, ulaşılmaz olduğu içinmi. BU KADAR SEVDİM SENİ.,,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKLUĞUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKLUĞUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.