(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eksilen.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eksilen.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beğeni ile okuduğum, mana ve anlam bakımından, her satırında ayrı bir anlam ifade eden, tek kelime ile muhteşem bir şiir. Saygı ve sevgi selamlarım ile
bazen öyle bir boşluk yaşanır ki, sen yetmezsin sana..ne yüreğin ne de kolların sen olup seni sarar. işte o an belkide en güzeli yaradana ait olmak, onun seni çıkartmasını beklemek dipsiz kuyulardan.çünkü biliriz ki, onun sardığı beden, onun tuttuğu el güven içerisindedir, gerçektir....yüreğinize sağlık, çok güzel satırlar...bende sizin için amin diyorum müsadenizle...saygılarımla....
inanın duymasa, duyup da kabül etmese size ona yönelme isteğini ve coşkusunu yerleştirmek içinize. ellerinizi kaldırıp da ona yalvaran gözlerinizle yöneliyorsanız bu onun size "gel" davetindendir. ama bazen insanların yaptığı iyilikler ve güzellikler onun katında o kadar yücedir ki, işte o zaman belki de bunun sevabını size öbür dünyada cennetinde vermek isteyebilir..lütfen bir kez de böyle düşünün...
ama unutmayınız ki, o, hangi kulunun hangi şartta ona döneceğinizi de bilir. kalbinize doğan ona yönelme arzusunu ve ilhamını da yüreğinize yerleştiren odur.bu bile onun sizin duanızı kabül edecek olmasına yeter bir işarettir.o, asla duasını kabül etmeyeceği birinin yüreğine bu hissi vermez..sevgiyle kalın ..
Beğeni ile okuduğum,
mana ve anlam bakımından,
her satırında ayrı bir anlam ifade eden,
tek kelime ile muhteşem bir şiir.
Saygı ve sevgi selamlarım ile