hayatın bana biçtiği rolü oynarken rastladım sana. cana yakın buldum, aynı telden çalıyorduk.... sonra bir gün, kusurumu yüzüme vurdun ben seni tanımaya çalışırken daha. sen bir yana ben bir yana savrulduk. senle bir yarına kurşun sıktım.
kurşun misali sözlerini , peş peşe savurdun... hepsi cana saplandı hedefi onikiden vurdun. önce biraz utandım, yüzüm kızardı, sustum. -haklısın! diyebildim sadece. çünkü ben buydum başka olamazdım. yapmacıktan uzak alabildiğine gerçektim!
başlamadan biten çok şey vardı hayatımda. hiç merak etmedim seni o günden sonra... sevda tarlasına ayrılık tohumları ektim.
yargısız infaza kurban verdik sevdayı gözleri bile açılmamışken daha. çünkü gafla sevda büyümezdi. kurşun yarası geçer, dil yarası geçmezdi. geçmedi nitekim.
şimdi sen ne yaparsın bilmem. kimle yaşarsın bilmem. ben hala tekim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_________ben hala tekim________ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_________ben hala tekim________ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.