tek tek bir bilinenden bilinmezliğe çıkıştı bu yolculuk nefsimin külüne dönüşürken umutlarım doyumsuzluğun cehennemin de sanki sönmeyecekmiş gibi bir aldanıştı umut hayat has bel kader düşerken önüme dağarcığına elvan elvan sokuldu hatıralar bu garip bağırlara hüsran rüzgarları eserken yel değirmenleri gibi yıkık döküktü yaşamlar saçlarım vefasızlığa kel kaldığında
güvensizliğimden tüm aleme kapandı kapılar takarken boynuma ilmiği mahzenlerin loşluğu bile serinletemiyor yüreği geç bu hayatı doğrar gibidir bir ağacı intihar’i fırtınalar zaten yıkıyor gönlümün limanını vefa taşımıyor ki bu zaman alem alemlere merhem olsun kırık eller de taşınmaz ki hayırlı dualar yüreğim de hecehece bir başkaldırma her an var ah ki ah umutlar nicedir kanayan bu içimde ki yüzyılların acısı da nedir bunca yağma tatmış sevgi yolsuzluğuna dayar küreği ve bir yılgınlık kaplamıştır soyutlayarak insanların yüreğini kopuk sarılmalar hissiz tokuşurken sevmekte nereye kadar
aldatma ve vefasızlıktan pek çok yürek insanların fitneliğinden doğurmuştur sevgiye karşı itimatsızlığı viran olurken gönül bahçeleri sevmeler koşar adım tümden maddi değerlere sevmek telafi tanımaz bir yalnızlık taşırken ölüme iki kulaç çekiş vaktinde anımsansa da en derine gömülen ruh aksi bir sübyan zevkiyle yüze tükürürken sokar içime umutsuzluğu değerler bir gün çok ıraklara kaçarken ben yine kaldım mı tek başıma pirim bakmayın saçın sakalın kar gibi beyazlığına ben yine de içimde binlerce çocuk yaşatırım onlar yaşadıkça cıvıl cıvıl içimde ancak ben kendi özüme son bir nefes daha taşırım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek bir çocuktur sevgi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek bir çocuktur sevgi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aldatma ve vefasızlıktan pek çok yürek insanların fitneliğinden doğurmuştur sevgiye karşı itimatsızlığı viran olurken gönül bahçeleri sevmeler koşar adım tümden maddi değerlere sevmek telafi tanımaz bir yalnızlık taşırken ölüme iki kulaç çekiş vaktinde anımsansa da en derine gömülen ruh aksi bir sübyan zevkiyle yüze tükürürken sokar içime umutsuzluğu değerler bir gün çok ıraklara kaçarken ben yine kaldım mı tek başıma pirim bakmayın saçın sakalın kar gibi beyazlığına ben yine de içimde binlerce çocuk yaşatırım onlar yaşadıkça cıvıl cıvıl içimde ancak ben kendi özüme son bir nefes daha taşırım…
(14.04.2014) AZAP…
Yine güzeldi yine okunası şiirdi ustam İçinizdeki çocuklar ölmesin anlam lı dizelerdi Kalemini yüreğini ayakta alkışlıyorum _____________________________Saygılar
bir i bilme ile açılan meçhullerin sırrı ve içimizdeki çocuk arasında bir ruh yolculuğu mısralar arasında kaybolup gitmelr tebrikler teşekkürler selamlar
Sayın AZAP çocuklar bireysel bazda yaşlılığımızın teminatı, yine kendileri açısından yaşayacakları dünyaya tarafımızdan adapte edilmesi gerekli varlıklar, toplumsal bazda ise insanlığın geleceğidir. Onları eğitip, yetiştirip, pişirip, hayata hazırlamak görevimizken; Bu dünyada gelişimizle ilgili olarak ; bir nesil bırakıp gitmekten öte hiç bir konuyu anlamadan yaşarken, o nesle karşı sorumluluklarımızı yerine getirememin ezikliğini şiirinizde ve paylaştığınız acı fotoğrafta duydum. Tebrik eder saygılar sunarım.
yaşanılan alemde insanların çirkinliği ve sevgisizliği anlamlı ve düşündüren bir şiirde. İçinde sevgi dolu insan her zaman çocuktur.Çünkü onların yüreğinde kin ve nefret yoktur. bu güzel şiiri ve usta kalemi kutlarım
"aldatma ve vefasızlıktan pek çok yürek insanların fitneliğinden doğurmuştur sevgiye karşı itimatsızlığı" Şiir baştan sona çok güzel işlenmiş. En ucuz olan sevgiyi birbirimizden esirgediğimizden anlaşılmaz olmuşuz. Allah sizin gibi güzel yürekli insanların sayısını çoğaltsın Ülkemizde. Selam ve saygılar
aldatma ve vefasızlıktan pek çok yürek insanların fitneliğinden doğurmuştur sevgiye karşı itimatsızlığı viran olurken gönül bahçeleri sevmeler koşar adım tümden maddi değerlere sevmek telafi tanımaz bir yalnızlık taşırken ölüme iki kulaç çekiş vaktinde anımsansa da en derine gömülen ruh aksi bir sübyan zevkiyle yüze tükürürken sokar içime umutsuzluğu değerler bir gün çok ıraklara kaçarken ben yine kaldım mı tek başıma pirim bakmayın saçın sakalın kar gibi beyazlığına ben yine de içimde binlerce çocuk yaşatırım onlar yaşadıkça cıvıl cıvıl içimde ancak ben kendi özüme son bir nefes daha taşırım…
(14.04.2014) AZAP…
Kadri ATMACA (AZAP)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine
aldatma ve vefasızlıktan pek çok yürek insanların fitneliğinden doğurmuştur sevgiye karşı itimatsızlığı viran olurken gönül bahçeleri sevmeler koşar adım tümden maddi değerlere sevmek telafi tanımaz bir yalnızlık taşırken ölüme iki kulaç çekiş vaktinde anımsansa da en derine gömülen ruh aksi bir sübyan zevkiyle yüze tükürürken sokar içime umutsuzluğu değerler bir gün çok ıraklara kaçarken ben yine kaldım mı tek başıma pirim bakmayın saçın sakalın kar gibi beyazlığına ben yine de içimde binlerce çocuk yaşatırım onlar yaşadıkça cıvıl cıvıl içimde ancak ben kendi özüme son bir nefes daha taşırım…
(14.04.2014) AZAP…
Yüreğinize sağlık hocam her zaman olduğu gibi yine mükemmeldi.selam ve dua ile..
yirminci yüzyıl insanlık tarihine savaşların, soykırımların, çatışmaların yüzyılı olarak geçti. Dünya tarihi boyunca en fazla kanın akıtıldığı bu yüzyılda,
İÇİMİZDE HALA MİNİK MASUM ÇOCUK SAKLIDIR KEŞKE ÖLMESE ÖLDÜRMESELER ÇOK ANLAMLI ÇOK GÜZEL BİR PAYLAŞIM İÇTENLİKLE KUTLUYORUM DEĞERLİ DOST SEVGİLER SAYGILAR
Ellerinize ve değerli yüreğinize sağlık çok güzel ve harika yazan kaleminizi yüreğinizi samimi gönülden kutlarım ellerin dert görmesin sonsuz saygılarımla...
yine güzeldi şiirin
selamlar