bu gece senin için ölesiye ağladım. ezilmişliğine, çaresizliğine talihsizliğine senin. ve umutsuzluğuna. umutsuzluğumuza. yaralı bir kuş gibi uçmayı unutmuşluğumuza. geceleri koynumuzda yalnızlığı uyutmuşluğumuza...... sen dalından koparılmış, kırılmış, incinmiş bir çiçeksin. mavi gökyüzü kadar güzel kadehimde mey kadar, bardağimdaki çay kadar, yüreğimdeki aşk kadar gökte dolunay kadar gerçeksin. yalnızlık paylaşılmaz.... paylaşılsa yalnızlık olmaz... yanar yüreğinde yalnızın yarım kalmış sevdası. acıları tavan yapmış, hayallleri dibe vurmuş.....
ne kadar çok isterdim şimdi karşılıklı yazışıyor olmayı birbirini tamamlayan kusursuz bir cümlenin öznesi ve yüklemi olmayı... verdiğin cevaplarda yeniden doğmayı. ağlayan ne benim şimdi ne de sensin. ağlayan yüreğimizin son duası. kaybeden, gizli gizli büyüttüğümüz sır gibi sakladığımız, yüreklerimizin meyvesi, bana göre kutsal sana göre beş para etmez ikimizin sevdası..
sen benim için ışıksız susuz kalmış, sararmış bir çiçeksin... düştüğü çıkmazdan elinden tutup çıkaramadığımsın kanayan yanlarını acıyan canlarını sevgiyle sımsıkı sarmak isteyip saramadığımsın. dün, hiç olmadım sanki ben. sen benim, buğulu gözlerinde yeniden hayat bulduğumsun. sana nasıl kıyar, seni nasıl üzer, seni nasıl unutur, senden nasıl vazgeçerim. sevdan hergün zehirlesede beni bir ömür boyu, hergün öle öle, hasretini taşıyıp en koyu senin sevdanı içerim...
can sağ iken umut bitmez. olurya devran döner başına taş düşer bişrşey olur, karlı dağ başlarında yalnızlığa bir kardelen açar. çöle dönmüş gönlünde bir vaha büyür karanlığın koynunda bir çocuk ağlar taş kalbin insafa gelir bastırlmış duyguların dile gelir can sağ iken umut kesilmez insan kalbinde tarihe geçerim.
sende varolmak yeniden... orda kalmak sonsuza değin... varacağı son noktadır belki de bu daha önce başlayıp bitenlerin.
gönlünü açık tut sen belki yarın , belki yarından erken gönlüne düşerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
can sağ iken umut kesilmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
can sağ iken umut kesilmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.