(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜLDE GEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜLDE GEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Vuslat17, duygularına sağlık diyorum.Ben hececiyim ve serbest şiirden anlamam ama duygular daima ön plandadır, bu açıdan tebrikler. Fakat dilbilgisi konusunu es geçemem, tabii ki hoşgörüne sığınarak belirtiyorum.
Dışarıda rüzgar var ve hafif inilti çivilerin gölgeleri vurmuş duvarlara yazıpta* göndermedigim mektupları okuyorum şimdi(yazıp Da) gel nolur bekletme eylülleri.... vazgeçtim eylülde gel. geciktirme bulutları, durdurma yağmurları yapraklar dökülünce, kış gelmeden sende* gel...Eylül''de gel...(sen DE) Eylülde gel şarkısını hatırlatması ise kaçınılmaz:) Sevgiler.
Fakat dilbilgisi konusunu es geçemem, tabii ki hoşgörüne sığınarak belirtiyorum.
Dışarıda rüzgar var ve hafif inilti
çivilerin gölgeleri vurmuş duvarlara
yazıpta* göndermedigim mektupları okuyorum şimdi(yazıp Da)
gel nolur bekletme eylülleri....
vazgeçtim eylülde gel.
geciktirme bulutları, durdurma yağmurları
yapraklar dökülünce, kış gelmeden
sende* gel...Eylül''de gel...(sen DE)
Eylülde gel şarkısını hatırlatması ise kaçınılmaz:) Sevgiler.