(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLİRİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLİRİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maalesef öyle Hasan Kardeş... Bir zamanlar hükümetlerin IMF'ye, Dünya Bankasına borçları erteletmesi üzerine mizah dergileri bir karikatür yayınlamıştı... "İmam Efendi" diyordu, "Azraile söylesek can borcumu 2 yıl daha erteletemez mi?"
superbaba tarafından 4/5/2014 11:51:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
ÖLÜMLE PAZARLIK HİÇ OLMAZ DA HELE BİR DE VADE DOLMUŞSA. AMA İNSAN OĞLU İŞTE KEŞKE BİRAZ DAHA YAŞASAYDIM DER. GÖNÜTL SESİNİZ DİZELERE NEFİS AKMIŞ ÜSTADIM. HEM DE DERS VERİRCESİNE. O ZAMAN HER AN ÖLÜME HAZIRLI OLMAK GEREK DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM.
Dünyadaki bütün canlılar, belirli bir ömre sahiptir Her canlı varlık, ömrünü tamamlayınca mutlaka ölmektedir. Hadis-i şerifte ifade edildiği üzere "Dünya, ahretin tarlasıdır." İman ve salih ameller ise ahret için temel sermayedir. Ölümü çokça düşünmek hadislerde tavsiye edilmiştir. Allah hayırlı uzun ömürler ihsan eylesin... Çok anlamlı,derin şiirinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla...
Bir zamanlar hükümetlerin IMF'ye, Dünya Bankasına borçları erteletmesi üzerine mizah dergileri bir karikatür yayınlamıştı...
"İmam Efendi" diyordu, "Azraile söylesek can borcumu 2 yıl daha erteletemez mi?"
superbaba tarafından 4/5/2014 11:51:26 AM zamanında düzenlenmiştir.