(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Gel Demek / 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Gel Demek / 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyayı karşıma almak demektir sana gel demek, diclenin yolunu kesmek, erciyese çığ olup düşmektir sana gel demek... sen gel, kıyametim olsan da gel, nefesim sussun isterse, kalbim dursun, baharlar küssün bahçelerime, varsın yazlar ayaza dursun.. sen gel... yağmuru sele çevirmek, yangınları eline almaktır sana gel demek... gel demek kolay mı sandın ah nazlı yar, umuda sıkılan kurşunlara göğüs germektir sana gel demek... sen gel.. gel..
merihli.com'un toplantısı mıydı, tanışmıştık sizinle İmdat Bey? Epey zaman oldu sizi okumayalı ama gerçekten bu şiirinizi aklımın bir kenarına yazıyorum. Akışı insanın derinliklerine akan, masaya "dan dan" vuran bir şiir! Özellikle beyit şeklinde araya konulmuş kesin ifadelerle "emir" kipinde biten fiilleriyle, aynı formda tekrar eden bölümleri takdir ettim. Şiirinize yeni bir dil katmışsınız ve ben şimdi dönüp geçmişteki diğer şiirlerinizi okuyacağım.