(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
usül esasa götüren yoldur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
usül esasa götüren yoldur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun süredir Giden Mesaj bölümünden mesaj gönderemiyorum. Site yöneticilerine durumu bildirdim hem de defalarca ama bir çözüm bulunmadı. Mesajınızı aldım. Teşekkür ederim. Ama ancak bu bölümden yanıt verebiliyorum. Beni anlayacağınızı umuyorum.
Bu 2013 şiir yıllığına katıldınız mı. Ben aşağıdaki şiirimle katıldım.
Senin İçin Ateşlerde Yürürüm
............................................... ahd ü peymân
Ey Şahım kendini çaresiz sanma, Senin için ateşlerde yürürüm. Kötümser olanın sözüne kanma, Senin için ateşlerde yürürüm.
Tuz ekmek hakkını aziz bilirim, Taşlı yollarına toprak olurum, Bir mesaj yollasan hemen gelirim, Senin için ateşlerde yürürüm.
“Şüphesiz ki dostuz” dedin ya emin, Öfkeden kudursa altımda zemin, Sözüm söz bilirsin gerekmez yemin, Senin için ateşlerde yürürüm.
Umudum gönlümün ekmeği aşı, Kalbime birikir gözünün yaşı, Tipi boran olsa dağların başı, Senin için ateşlerde yürürüm.
Bahçıvan gülleri özenle budar, Ehl-i gönül aşka canını adar, Pazara değil de mezara kadar, Senin için ateşlerde yürürüm.
Yasemin Yılı tarafından 3/29/2014 11:11:43 PM zamanında düzenlenmiştir.