(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANIK-ATAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANIK-ATAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutladım yürekten sevgili dostum sanırım tıp literatürüne geçecek bir tanımlama doktorları da kurtardın bu tanımlamayla.. Yüreğine sağlık çok güzeldi sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Yaşadım bilirim, büyük yıkıntıyı, Aşık olan çeker büyük sıkıntıyı, Akıl çıkıp gitmiş olur dertli baştan, Hep tersine doğru zorlar akıntıyı.
Yalvar yakar dövün, düzelmez o kader, Yokuşun dibinde kalırsın, mükedder! “Git Kafdağı’ndaki bir anka kuşunun, Kanadından bana tüy telek getir” der.
Yıkılsan da yansan da hiç umur etmez, Uzaktan bakıtır ama buyur etmez. Aşıkın boynunda sanki tasma vardır, Yine de dert etmez, asla gurur etmez...
Bir aşık görsem, kalbim vurur tak tak, Günlerce yatarım hasta yorgan yatak, Gidip bir hekime sordum derdim nedir? Dedi ki, sendeki bu dert “yanık-atak”
geçmiş olsun diyeceğim abim haddim olmayarak
daimi saygı ile
KargülüALMILA tarafından 12/20/2006 10:29:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine sağlık çok güzeldi sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE