(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KADERİM ALINYAZIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KADERİM ALINYAZIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hasret oldu sesine kulaklarım, Hasret oldu tebessümüne gözlerim, Alın yazım, sevdiğim… Dön! Bir bak hasret kalan gözlerime.
Kamer güzelliği senin yüzünde, Şemsin sıcaklığı tebessümünde, Sevdiğim… Alın yazım, Kaderim… Dön! Bir bak gül cemalinle yüzüme.
Şiiriinizin her kelimesinde ,o nur yüzlüyü,ahu gözlüyü,yazgınızın en güzel türküsünü düşünüp dualarıma ekledim ve sizin diliniz ve yüreğiniz oldum acizana....Yaratan sizden almasın....Öyle bir sevdadır ki evlat sevgisi yerine sevda yoktur...o başka bir aşktır... taşırsınız kalbinizin yanında ve asla onsuz değilsinizdir... her nereye gitseniz sizinle gider ve her neyse yapılan tek başına onun yapıtıdır...korkmazsınız hiçbir yazgıdan (çünkü yazgınızdır,bitaneciğinizdir...) istemezsiniz hiçbir dünyayı (çünkü o sizin en güzel dünyanızdır, vefalınızdır ,göz bebeğinizdir...) ve ay daima her ne anlama geliyorsa onsuz o ve günes daima her neyi şakıyacaksa o sizindir... İşte en gizli sır kimsenin bilmediği (işte kökünün kökü ve goncasının goncası ve göğünün göğü hayat adlı bir ağacın;öyle ki büyür o daha yükseğe umabildiğinden ruhun ya da gizleyebildiğinden aklın) bu mucizedir işte yıldızları birbirinden ayrı tutan... taşırsınız kalbinizi ve (taşırsınız onu kalbinizde)
Ve seslenirsiniz içsel avazlarınızla yürekten üstad...Ey..! yar,yazgım seninle değişecekse değiştir sana ait geri dönülmez o yollara itip mahfetme bizi,yazgımın güzel sevdası ;gelmenle sevineceksem gel hadi sevindir beni ama bana yetmeyecektir o gelmelerin bilesin...Hayata ve sana savunmasız anlarımda,en zor zamanlarımda güzel yalanlarından güç aldım ve düşünmedin sonrasını ama ömrüm,ebedi sevdam desekte yetmedi sana ve başka yüreklerde yazgını değiştirdin...Seni seven bu yüreğim günahsızdır bunu bilesin...Artık elimi çektim ebedi sevdandan,inançlarım kırıldı...Yüklendim tüm suçları kader yazdı ,yazık olmadı yazık ettin;sen tarafından bitirildik biz...kötü bitti hikayemiz yazgım,sevdam..Yazgın elinde yazıldı ,kaderin bir köşesine gözyaşlarımı gömdüm,ruhumla birlikte....Söz geçmez kadere ,sözünden dönme bana yeter ama döndün elâ gözlerime baka,baka ihanet ettin...Aşk bekletmeyi çok sever beklerim koca ömür benim...Yazgımız buraya kadarmış,kaderimde ebediyse sevdan Rahman bilir....Gönüllüydü ihanetin,kader değildi bizi ayıran,sendin sevdayıterkeden.... Güle güle,yazgımın doyumsuz sevdası....güle güle...
Tebriklerim,kadere yazgıya teslim oluşu ulvi ,şefkat dolu resmemenize idii...Değerli eşiniz ve evlatlarınızla daha nice yılları huzurla yaşayın...saygım sevgi dolu yüreklerinizedir...Kaleminize ve ona rehber olan yüreğinize sağlık.... iyiliklerle donanın....selamları üstad........ peri