ne günler geçiyor ne de geceler bilmezden geliyor dilime heceler sabret bu da geçer diyordu cüceler eller dudu dili oldu sende bunu bilesin.
göçümü topladım sana sefer ayında her sevgiyi verdim yürek atışında hele bir de karşılığı yoksa bu sevdada, bunca hayalleri neden ektin yaralı gönül severek ayrılanlar her gece viran olur.
gün geldi yeşil ettim etrafımdaki sevgiyi çevrem nasıl bir dinginimdi huzursuz çemberi hicranlar kor alevi gibi , kalbimi yaktı deldi geçti de severken ayrılıklar zor geldi be ah yaralı gönül.
geleceksin diye çok hayallerini kurdum mahzundum yetimdim kapımı çaldı zulüm zaman yoktu ki gönül yaramı veren şaşırdı halim , şaşırdı kaldı ah yaralı gönül.
çile defterimde sevgine dair ne varsa yırttım yaktım geçtim kızgın gözlerim çakmak çakmak öfkemi yenemeden seni attı sevmek varmış sevilmemekmiş her şey de yüreğimi kavuruyor yalanmış onu anladım kölen sanmışsın meğer sen Faziletini boynu bükük koydun beni yaralı gönül severek ayrılanlar mil çekermiş perdesine körüklüyordu kor yangınlar sevgi çemberimi açmazlarım,olmazlarım çıldırtıyordu beni !
umut ettiğim öfkeme ,neden niye diye sorduğumda ? sebebim sensin gençliğim kimbilir dedim beklide çok geç buldum yaralı gönül seni doya doya yaşayamadığımı anladım huzur arıyordum,bir girdabın içinde savrulmuştum yaşamak istediğim hayallerimi binbir güçlükle yıllar önce çoktan sarmıştı etrafımı ne getirir yaşantıma ne götürür benden gitmiş dediğim bir anda kusuruma bakma ne olur af et gençliğim hissettiklerimi doya doya yaşayamadım yaralı gönül seni anldımki ;Severek ayrılanların yüreği emeller bekâsız,elemler ruhda baki kalırmış yaralı gönül
Herzaman yanımda olan şiirlerime sesiyle can veren Sevinç hanıma kalben sevgiler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaralı Gönül! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaralı Gönül! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geleceksin diye çok hayallerini kurdum mahzundum yetimdim kapımı çaldı zulüm zaman yoktu ki gönül yaramı veren şaşırdı halim , şaşırdı kaldı ah yaralı gönül.
Şiir ve yorum harıka olmuş kutlarım. Sevgili ablam sevgiler sunuyorum..
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun Dost kalem...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun Dost kalem.
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun canım ...
beklide çok geç buldum yaralı gönül seni doya doya yaşayamadığımı anladım huzur arıyordum,bir girdabın içinde savrulmuştum yaşamak istediğim hayallerimi binbir güçlükle yıllar önce çoktan sarmıştı etrafımı ne getirir yaşantıma ne götürür benden gitmiş dediğim bir anda kusuruma bakma ne olur af et gençliğim hissettiklerimi doya doya yaşayamadım yaralı gönül seni anldımki ;Severek ayrılanların yüreği emeller bekasız,elemler ruhda baki kalırmış yaralı gönül
İnanın çok duygulandım.Hem fon müziği,hemde seslendiliş öyle duyguluydu ki,dizeler de öylesine güzel ve dygulu. Yüreğinize sağlık. Saygılar
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ olun saygılar ve sevgiler gönlünüze olsun hocam...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ olun saygılar ve sevgiler gönlünüze olsun hocam...
göçümü topladım sana sefer ayında her sevgiyi verdim yürek atışında hele bir de karşılığı yoksa bu sevdada, bunca hayalleri neden ektin yaralı gönül severek ayrılanlar her gece viran olur.
şiir ve yorum çok güzeldi her iki güzel yüreği alkışlarımla tebrik ederim.
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ olun saygılar ve sevgiler gönlünüze olsun hocam...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ olun saygılar ve sevgiler gönlünüze olsun hocam...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKI ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun ablam...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun Dost yürek...
beklide çok geç buldum yaralı gönül seni doya doya yaşayamadığımı anladım huzur arıyordum,bir girdabın içinde savrulmuştum yaşamak istediğim hayallerimi binbir güçlükle yıllar önce çoktan sarmıştı etrafımı ne getirir yaşantıma ne götürür benden gitmiş dediğim bir anda kusuruma bakma ne olur af et gençliğim hissettiklerimi doya doya yaşayamadım yaralı gönül seni anldımki ;Severek ayrılanların yüreği emeller bekasız,elemler ruhda baki kalırmış yaralı gönül
tek kelimeyle mükemmel bir şiir ve yorum ayakta alkışlıyorum iki canımı sevgilerimle
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun canım Neşem...
dostlara güzel duygularla seslenen İ ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun efendim...
dostlara güzel duygularla seslenen ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlüne olsun canım bacım...
dostlara güzel duygularla seslenen, ölmeyen AŞKIN ve sevgi dolu bir gönlün , kaleminden süzülen sadece 35 yıllık serzenişti sağ ol saygılar ve sevgiler gönlünüze olsun dost kalem