(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hatıralar vuruyor en olmadık zamanda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hatıralar vuruyor en olmadık zamanda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok içten, çok samimi, duyguların adeta pınar olup Ege Denizine aktığı arif anlatım veİnsan-ı Kamil bir dille yazılan Saygın bir şiir okudum. Duyarlı yüreğinizi kutluyorum, Gönül Dostu Saygın yürek iyiki varsınız Saygı ile efendim.
aşkın başkentinde sevda izi sürerken sığındım kör sokağa yedim damaktan mermi vuruldum kalbime yeltenen en güzel hatıranla ....................... Zamansız aşkların ipini boynumuza çekerken Gözlerin denizini aşar yürek küllerini savurmadan, Gurbet kokan, "gece saçlar"ı tarar rüzgar elleriyle Çözdüm derken çözülürüz gücü tükenmiş gözyaşlarının hasret yağmurlarında Adresi eksik yazılmış mektuplarda yoruluruz sevdayı anlatmaktan Aşkın başkenti iki yüreğin bir olduğu yerdir mutlulukta Hasretle çırpınan bir yüreğin başkenti ise anılardır ki gönüllü vuruluruz o an'a...
aşkın başkentinde sevda izi sürerken sığındım kör sokağa yedim damaktan mermi vuruldum kalbime yeltenen en güzel hatıranla...tebrik ederim üstat saygılarımla
enya tarafından 1/30/2008 2:43:18 PM zamanında düzenlenmiştir.