büyükler ki susarsa çocuklar ölür be sökülür yürekten saf canlar
bir sokak yanıyor can ve hatıraları ile dumanları tüter semaya kadar kan ve amacı kor bir ateş alevi sarıyor bir hıçkırık düğümleniyor boğaza ah...vah…seslerinin yıkılışın da bir mazi ve bir ati yok oluyor ve bir damla gözyaşı kavuruyor yüreği
yüreklerimiz şah damarından kanıyor düşüyor toprağa ince bir sızıyla ömürler boğulacak dost eliyle bir buzul kadar soğuk her taraf mezar et parçaları hem yetim hem öksüz kansız cürümler yuvarlanır içte feryat dışın da kurulur oyunlar düşünce saf yüreğe sönüyor bir bir ocaklar ölü ceninler yürüyor mahşere korkuları var hele ki kasnak yüzleri kardeşinin hesabı nasıl verilecek işte o an kırılacak belleri
bir karabasandır yiyip yuttuğumuz kokular sarıyor demokrasi adına ne varsa ne kadar öz değer varsa yok edenler yakıyor bey görüntüleriyle köylü efendiydi hani cenneti yaşıyor cehennemlik erdemsizler İslam’a düştü fitne soluduğu sadece kan zıpkın gibi delikanlılar ana babaların yürekleri bahtsız sabiler bir genç annenin gözü önünde erirler feryatlar boğazlar ülkeyi kafire keyif gerek her kapı altından sızıyor ölüm haberi yürekler soluyor cehennemi kimin umurunda ki
bir yudumluk su aranıyor pak olan zehrin hükmünde kavuruyor bedenleri soluduğumuz hava bile bize düşman yediğimiz nanelerden yalvarıp yakarmak çözmez bir kadın bir erkek bir çocuk bir çocuk daha bir ana baba yüreği közde pislenip atılır çöplere
su ve toprak ateşin hükmünde bir huzur aranıyor bir saniyelikte olsa bir iç çekebilmek için bu tuhaflık bizim elimizden düşmüştü ruhlar kovulurken bedenlerden bir bıçak görünüyor yüreklerde ah...vah…pişmanlığı yutturuluyor kardeşlere bir çöpçü süpürüyor öz ne varsa cennetten kovulur gibi çıplak kalan vatanı istila ediyor yaban adına ne varsa bu vatanın öz evlatlar er veya geç köle olacak prangalar da nasılsa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkudan ecele ne fayda… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkudan ecele ne fayda… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
su ve toprak ateşin hükmünde bir huzur aranıyor bir saniyelikte olsa bir iç çekebilmek için bu tuhaflık bizim elimizden düşmüştü ruhlar kovulurken bedenlerden bir bıçak görünüyor yüreklerde ah...vah…pişmanlığı yutturuluyor kardeşlere bir çöpçü süpürüyor öz ne varsa cennetten kovulur gibi çıplak kalan vatanı istila ediyor yaban adına ne varsa bu vatanın öz evlatlar er veya geç köle olacak prangalar da nasılsa…
su ve toprak ateşin hükmünde bir huzur aranıyor bir saniyelikte olsa bir iç çekebilmek için bu tuhaflık bizim elimizden düşmüştü ruhlar kovulurken bedenlerden bir bıçak görünüyor yüreklerde ah...vah…pişmanlığı yutturuluyor kardeşlere bir çöpçü süpürüyor öz ne varsa cennetten kovulur gibi çıplak kalan vatanı istila ediyor yaban adına ne varsa bu vatanın öz evlatlar er veya geç köle olacak prangalar da nasılsa…
KADİR HOCAM ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN NE YAZSAM BOŞ YAZDIM MI KENDİMİ TUTAMIYORUM O YÜZDEN KISA OLARAK TEBRİK EDECEĞİM VAR OLSUN SAĞ OL DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK
Dileğimiz bu vatanın evlatları günlük gülüstanlık yaşasın.Uyuyanlar uyansın hocam.Toplumumuz hep iyi yaşamaya layıktır. Değerli şiirinizi duyarlı yüreğinizi kutlarım selam ve saygılar.
bizde akıl olmadıkça Irak, Afganistan, Mısır gibi oluruz... Rabbim akıl fikir versin ve Ülkeyi sen ben diyerek bölenlere fırsat vermesin. etkili anlamlı ders dolu bir eser. kutlarım
Peki bu millet ne zaman uyanacak.Oysa hep uyanık olmak zorunda.. Dostu çok olanın düşmanı da çok olurmuş.Her yanımız düşman dolu vesselam.. Selamlar kadri bey.
Sayın AZAP şehirler uyanıyor da kırsal kesime, bir de varoşlara ses gitmiyor gibi. Heeeeeyt ! Kalkın bre ! diyecek gür bir sese ihtiyaç var. Tebrik eder saygılar sunarım.
duyarlı yürekten dökülen yurdumun gerçekleri...destan gibi bir şiir okudum. Rabbım önce baştakilere akıl ve izan nasip etsin, haram helal tefriki yapmayı öğretsin sonra da milletimizi uyandırsın bu derin uykulardan...tebrikler üstadım...saygılar sunuyorum.
Neden sokaklar yanıyor bunu kendimize sormak lazım, ben bu şiirin analizini ve yorumunu yapıyorum ama şairin dile getirdiği, günümüzün üzücü olayları vurguluyor sanırım gündemde olan da bu, demokrasilerde seçimler yapılır çok partili demokrasi diyelim buna, evet bir iktidar seçimle gelir seçimle gider bunun adına bizde demokrasi oluyor, yüzde doksan dokuzu müslüman olan bir ülkede nasıl oluyor da devletin müsaadesi olamadan, yürüyüş için izin almadan üç beş çapulcu milletin malına canına sokakları alan talan edebilir sokağa çıkan provokatörler, yüreklerinde Allah korkusu olmayan caniler yıkıp geçerken niye kimse sesi çıkmıyor bunu düşünmek lazım üstadım? sadece şiirinizin bu yönden üzücü olayları şiirle ifade etmenizden yola çıkarak biraza nlatmak istedim umarım bana bu yorumum den dolayı bana kızmaz siniz kutluyorum yazınızı ve yüreğinizi saygılarımla..
bir yudumluk su aranıyor pak olan zehrin hükmünde kavuruyor bedenleri soluduğumuz hava bile bize düşman yediğimiz nanelerden yalvarıp yakarmak çözmez bir kadın bir erkek bir çocuk bir çocuk daha bir ana baba yüreği közde pislenip atılır çöplere
su ve toprak ateşin hükmünde bir huzur aranıyor bir saniyelikte olsa bir iç çekebilmek için bu tuhaflık bizim elimizden düşmüştü ruhlar kovulurken bedenlerden bir bıçak görünüyor yüreklerde ah...vah…pişmanlığı yutturuluyor kardeşlere bir çöpçü süpürüyor öz ne varsa cennetten kovulur gibi çıplak kalan vatanı istila ediyor yaban adına ne varsa bu vatanın öz evlatlar er veya geç köle olacak prangalar da nasılsa…
Bu millet ne zaman uyanacak daha kaç çocuk toprağa düşecek ki uykudan uyanalım selamlar..............
NE KADAR ACINACAK HALDE DURUMLARIMIZ KİM KİME DUM DUMA SOKAKLAR KAYNIYOR BİR İNAT UĞRUNA YARIN BELKİ ÇOK GEÇ OLABİLİR UMUDA YELKEN AÇMANIN DARGINLIKLARI NOKTALAMANIN ZAMANI GEÇMEK ÜZERE DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK KADRİ BEY HOCAM ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN
ah...vah…pişmanlığı yutturuluyor kardeşlere bir çöpçü süpürüyor öz ne varsa
Nedir bu üzerimizde ki kara basanlar, ne haber dinlemek istiyorum ne de gazete okumak, Avrupa ülkelerinde bu tür haberler zor izlenir, bizde ise sür manşet..