I melun gece tüm gizemlerin çırasını yaktın yine hiç ışık vermez misin aşık yüreklere kopuk duygular kemirip de duruyor nedense içimi baykuşlar gülüyor yedi ceddime hiç durmadan kazıyıp da duruyorlar beynimi kahrın kazması kör ucuyla vurdukça yüreğime kürek kürek toprak atılıyor kabrime kalbimin içini iblis karıştırıp da sarsıyor içini tilkiler zapt ediyor var olunca nankör şüphe koptum yine feleğin çemberinden verkaç kuvvetiyle . .. II kör bir kuytu altında nasıl açıkta olunursa gönlün sıkışıklığının doğurduğu ağırlık midemde kusuyorum tüm keşkeleri bir bir yine yüreğimin en umulmaz köşelerinde hey hatlar çıktıkça mahrem olan ne varsa müphem dimağım da gerçekleri zorlarken kötü susturdular gönlümün etrafı çevrili tel örgülerinin dikenleriyle ne yöne dönsem sevgi adına kahırlar var yetişkin zehrin kurbanlığına aday seçilmişim bir kere güvercini salamadım gönlüme ki alsın beni kanadına kahpe bir tuzakla boğazıma geçirildi ipler iftira ve yalanlarla çözüldü bağlarım oysa bir ömür sadece iyilikti amacım istemedim vurulsun sabiler baba kurşunlarıyla yaptıkları uyuşmuyor bu saf yüreğin güzelliğiyle oysa felaketlerinin ipine sarılmıştım ben boğulmasınlar diye . .. III kirli zihinleri sildim güzelliğin evleğinden fitne fücur dillerin boğazına sarılarak kesince sesini Saçlarımdan pranga landık sonsuza dek son çırpınışta yalvar yakardılar oysa yüce Allah’a çalıp çırpıyorlardı iblise bakan yüzleriyle damlarken üstlerine hamutunca mekruh nimetler bir damlası payıma girmedi şükür yaratana ittim elimin tersiyle haram adına ne varsa insanların iki yüzünü birden görmek ne mümkün sürtünür iblisin mayası zorla oysa kartallar kadar yüce de geçmişti tüm zihnim gelip de kirletemezsiniz ruhumu ya koştuğum yol belki taşlı belki de çok zor hep ters gitse de yaşamım kader bu ya ben bir eylülün kadir gecesinde doğduğum da o zaman da bile ne yazık ki lapa lapa üstüme yağmış kar…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir yürek ak olursa karartırlar…. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir yürek ak olursa karartırlar…. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın yangınlarını taşıyoruz yüreklerimizde ve gözlerimiz bu yüzden yaşlı ise dostluğuna yavaş yavaş hak kazanıyoruzdur yaratanın… Belki o bizi de yazar gözlerimizde ki yaşlara, bağrımızda ki ateşe bakıp… Umulur ki o zaman affedilenlerden olabilelim…
.. III kirli zihinleri sildim güzelliğin evleğinden fitne fücur dillerin boğazına sarılarak kesince sesini Saçlarımdan pranga landık sonsuza dek son çırpınışta yalvar yakardılar oysa yüce Allah’a çalıp çırpıyorlardı iblise bakan yüzleriyle damlarken üstlerine hamutunca mekruh nimetler bir damlası payıma girmedi şükür yaratana ittim elimin tersiyle haram adına ne varsa insanların iki yüzünü birden görmek ne mümkün sürtünür iblisin mayası zorla oysa kartallar kadar yüce de geçmişti tüm zihnim gelip de kirletemezsiniz ruhumu ya koştuğum yol belki taşlı belki de çok zor hep ters gitse de yaşamım kader bu ya ben bir eylülün kadir gecesinde doğduğum da o zaman da bile ne yazık ki lapa lapa üstüme yağmış kar…
(05.03.2014) AZAP…
Saygıdeğer üstadım yüreğinize sağlık güzel bir şiir daim saygılarımla .....
oysa kartallar kadar yüce de geçmişti tüm zihnim gelip de kirletemezsiniz ruhumu ya koştuğum yol belki taşlı belki de çok zor hep ters gitse de yaşamım kader bu ya ben bir eylülün kadir gecesinde doğduğum da o zaman da bile ne yazık ki lapa lapa üstüme yağmış kar…
Kaderin böylesi... Güzel şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
bu zamanda pisliğe bulaşmak oldukça zor. gerçekler bu kadar açık iken beline kadar pisliğe batmanın ne manası var. düşündüren bir yazı. irdelemek gerek. kalemi tebrik ederim
.. III kirli zihinleri sildim güzelliğin evleğinden fitne fücur dillerin boğazına sarılarak kesince sesini Saçlarımdan pranga landık sonsuza dek son çırpınışta yalvar yakardılar oysa yüce Allah’a çalıp çırpıyorlardı iblise bakan yüzleriyle damlarken üstlerine hamutunca mekruh nimetler bir damlası payıma girmedi şükür yaratana ittim elimin tersiyle haram adına ne varsa insanların iki yüzünü birden görmek ne mümkün sürtünür iblisin mayası zorla oysa kartallar kadar yüce de geçmişti tüm zihnim gelip de kirletemezsiniz ruhumu ya koştuğum yol belki taşlı belki de çok zor hep ters gitse de yaşamım kader bu ya ben bir eylülün kadir gecesinde doğduğum da o zaman da bile ne yazık ki lapa lapa üstüme yağmış kar…
Ne denir ki.... Mükemmel dizeler tebrik ederim ... saygılarımla...
Sayın AZAP, iblisin içine işlediklerini görmek zor, dışına bulaştıklarını görmek kolayken, göremeyen gözlere ne yapmak gerek ? Ya da haramla helalin ayırdını tam öğrenemedik mi ? Yürek yangını bir türlü sönmüyor. Gidip tomanın önünde dursak söndürürmü ki ? Tevrik eder saygılar sunarım.
Yüreğinin sesi susmasın kadir bey eline sağlık karartmaya yetiyor insan oğlunun acımasızlığı kin bürüdüyse ruhları acımak yok hiç kimseye oysa öyle değil insan oğlunun yaratılış gayesi
Zihinleri kurcalayan Cinnet Müstali gibi bir şiir. Varla yokluk arasında çırpınan bir ruh.Ve ona can veren yüce yaratıcı. Ellerine sağlık Kadri Bey.Selamlarımla..
kör bir kuytu altında nasıl açıkta olunursa gönlün sıkışıklığının doğurduğu ağırlık midemde kusuyorum tüm keşkeleri bir bir yine yüreğimin en umulmaz köşelerinde hey hatlar çıktıkça mahrem olan ne varsa müphem dimağım da gerçekleri zorlarken kötü susturdular gönlümün etrafı çevrili tel örgülerinin dikenleriyle ne yöne dönsem sevgi adına kahırlar var yetişkin zehrin kurbanlığına aday seçilmişim bir kere güvercini salamadım gönlüme ki alsın beni kanadına kahpe bir tuzakla boğazıma geçirildi ipler iftira ve yalanlarla çözüldü bağlarım oysa bir ömür sadece iyilikti amacım istemedim vurulsun sabiler baba kurşunlarıyla yaptıkları uyuşmuyor bu saf yüreğin güzelliğiyle oysa felaketlerinin ipine sarılmıştım ben boğulmasınlar diye . Güzel yürekli can kadim dost yine yürek çağlamış incvi gibi dizilivermiş anlamlı akıcı dizeler.Güzel yüreğini değerli kalemini kutlarım.çok güzeldi.
kirli zihinleri sildim güzelliğin evleğinden fitne fücur dillerin boğazına sarılarak kesince sesini Saçlarımdan pranga landık sonsuza dek son çırpınışta yalvar yakardılar oysa yüce Allah’a çalıp çırpıyorlardı iblise bakan yüzleriyle damlarken üstlerine hamutunca mekruh nimetler bir damlası payıma girmedi şükür yaratana ittim elimin tersiyle haram adına ne varsa insanların iki yüzünü birden görmek ne mümkün sürtünür iblisin mayası zorla oysa kartallar kadar yüce de geçmişti tüm zihnim gelip de kirletemezsiniz ruhumu ya koştuğum yol belki taşlı belki de çok zor hep ters gitse de yaşamım kader bu ya ben bir eylülün kadir gecesinde doğduğum da o zaman da bile ne yazık ki lapa lapa üstüme yağmış kar…
mükrmmeldi şiiriniz Yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey.. selam ve saygılarım çokca
Anlam dolu yürekten yazılan güzel bir eser kalbin karıştıran şeytanın felsefesine ve şerrinden Allaha sığınmak, çok güzel olmuş beğeni ile okudum harika diyerek kutluyorum saygımla..Kul ervahı..
Kadir gecesinde doğanların ve ona muvafık yaşayanların üstüne yağıyor kar .Ne mutlu onlara ki beyazın üstüne yağıyor beyaz. Ya beyazın kapattığı veya beyaz görünen siyahlar..........Güneş doğup karı eritip siyahlar görününceye kadar üşümeye devam edeceğiz galiba çok güzeldi.......kutluyorum dost güzel kalemini selam ve saygılarımla