(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyorsun ha? Bir yumağa sarıp Gelişinle çözdüğüm En dolaşık çilemi...
Ve şimdi Toplayıp Sığdırıp şu valize gülüşlerimi Ve şimdi İçimden söküp beni! Ve şimdi, yüreğimi! Alıp Götürüyorsun Öyle mi?.. GÜZEL BİR İFADE TEBRİKLER
YÜREĞİ SÖKMEDEN SİZİ DE BERABER GÖTÜRSE İYİ OLACAK.BENCE BİR YOLUNU BULUP YÜREKLE BERABER SİZ DE GİDİN.YİNE HARİKA İMGELERİN KULLANILDIĞI GÜZEL BİR ŞİİRİNİZİ OKUDUM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Gidiyorum yüreğinden Yağmura inat ayaza inat İçimdeki fırtınadan daha beter olamaz ki Kirli yüzlü ihanetlerin arasına Gözlerinden daha çok acı veremezler ki Sevgisizlere karışıyorum Verecek sevgim kalmadı ki Gidiyorum yüreğinden.. Kapıyı acık bırakıyorum ardımda Hani olurda duymam belki dersin Gitme kal diye.....
2 Mayıs 2007
gitmelere kolay karar verilmiyor bazen severek gidiyorsun tuz basıp yaralarına...giderken bir daha büyüyor sevdan bir o kadar senleşiyor..güzeldi kalemin daim olsun
Önce şiiri sonra YağMuRun İzi'nin yorumu...Hal mi bıraktınız dostlar...Gece gece...Gitmelere öfkeliyken yürek...Hem de kalleşçe...Tebrikler...Sevgiler...
doğrusu bu ya, o güzel serbest şiirlerinizi çok özlemiştim...çok güzel bir serbest daha okudum ve büyük haz duydum ablam...teşekkürler...tebrikler...saygımla...selamlar...
Gitmelere karar kılınmışsa gitmeler yaşanmalı vediği acı yüreği bir okadar daha yüceltir gitmelerde kalan büyür gitmelere sebep değilse eğer. gidişleri saran yüreğinizin acısıyla dahada yücelmesine saygılar... Kutlarım çok güzeldi...
Sığdırıp şu valize gülüşlerimi Ve şimdi İçimden söküp beni! Ve şimdi, yüreğimi! Alıp Götürüyorsun Öyle mi?..
Yüreğinizin güzelliği her zaman olduğu gibi yine satırlara yansımış. Kaleminize ve yüreğinize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Bir yumağa sarıp
Gelişinle çözdüğüm
En dolaşık çilemi...
Ve şimdi
Toplayıp
Sığdırıp şu valize gülüşlerimi
Ve şimdi
İçimden söküp beni!
Ve şimdi, yüreğimi!
Alıp
Götürüyorsun
Öyle mi?..
Ahengiyle..Melodisiyle..Kurallarıyla..Wonderful!
Sevgilerimle