(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARİBİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARİBİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarihe ışık oldu, bıraktığınız her iz. Türk olanlar sizi özler. bu ülkede garibiz
Osman Onuktav Avar
Değerli şair kardeşim, biz ülkemizde garip filan değiliz o kahramanların özlemi içersindeyiz.Türklüğümüze ve anadolumuza her zaman sahip çıkarız, sahip çıkmayanları ise her zaman tenkit ederiz yeri geldiği zamanda onların hakkından gelmeyi biliriz.Biliyorum özlem çekiyorsun geçmişimize bende diyorum ki geçmişle övünelim geleceğimize sahip çıkalım kutluyorum seni puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Yunus diyarlı Ağabeyim. Duyarlı yüreğin varolsun.. Her ne kadar GARİP kalsakta. Bunlara verilecek en güzel cevap.. İsmimiz Boşuna uğraşmayın! yok edilmez cismimiz Üç kıtaya hükmetmiş, var olan Türk ismimiz.
bir kaç kelimeye okadar çok şey sığmış ki var olasınız hocam ama elhamdülillah biz herzaman türküz türk doğduk türk ölürüz Bayrak VATAN Millel tek şiarımız
Ninni gibi dinledim tarihin gür sesini Ben Türk kızıyım baba sakın uykun kaçmasın Osmanlı tokatını ermeni ensesini Hatırlatırım her an Türke kefen biçmesin/E.Ç
Ahmet hocam. İnsanların gerçek yüzünü aynalar yansıtır.. Aynalara baktığımız da Tarihe iz bırakmış ecdadımızın torunları nasıl böyle bir duruma düşer düşünmeden edemiyoruz.. Aynalar da bile Fatihl'leri, Yavuz'ları görüyoruz.. Çünkü biz Onların torunlarıyız..