Umutsuz sevdadan öte sevdim seni İçimi bilemezsin git sen vefasız Ben yandım kor alev gibi için, için Gönül hala senden vazgeçemiyor vefasız.
İçimde hüzündür, sevdana olan nakışın Edemezsin bunun , bana hiç bir izahını İstesende artık iflah olmaz o bende bakışın Vefasızsın gaybana yar adam sen vefasız
Ruhun içimi kemiriyor o korkuyla İdrak edemiyorum akıl yokluğuyla Aradığımı bulamadım sende mutluluğumla Bulamazsın sen benim gibi bir eş sen vefasız.
Yüreğimi söndürdün aşk bırakmadın Lafımı yuttum boğazımda söz bırakmadın El alemlere diyecek yüz bırakmadın Yüreğime kor aleviyle gelemezsin sen vefasız.
Ocağımı söndürdün çevirdin küle Şimdi sana ne desem çok geç nafile Ölüm tak tak çalsada kapıya gelse bile Geberemezsin cani ruhlu yar sen vefasız.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vefasız / şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vefasız / şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne sevdalar tükendi bu şehrin karanlığında, gecenin ayazına teslim oldu nefesler, yağmurlar kan olup aktı bedenime, ruhum senin ateşinle harman oldu, tomurcuğum gül olmadan kuruttun ya ... :(
kalemin kılıçtan bile keskin olmuş, zırh olsa dayanmaz bu gönül isyanına. yüreğinize şağlık şairem, çok harika mısralar. rüzgarın olmadığı dingin sevdalarda şiirlerle görüşebilmek dileğiyle...
gecenin ayazına teslim oldu nefesler,
yağmurlar kan olup aktı bedenime,
ruhum senin ateşinle harman oldu,
tomurcuğum gül olmadan kuruttun ya ... :(
kalemin kılıçtan bile keskin olmuş, zırh olsa dayanmaz bu gönül isyanına. yüreğinize şağlık şairem, çok harika mısralar. rüzgarın olmadığı dingin sevdalarda şiirlerle görüşebilmek dileğiyle...