(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT BUYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT BUYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galip kim ki mağlup hani Her geçen an dünde yeni Göz görmüyor ölüm ani Hayat buya güldürmüyor Muradını aldırmıyor
Sık dokuyup ince ele Kundaktaydı bakın hele Büyümüşte binmiş sala Hayat buya güldürmüyor Zaman çare buldurmuyor
İlki de zor sonu da zor Düşün taşın hayrına yor Bozkır derki gönülde kor Hayat buya güldürmüyor Akıbeti bildirmiyor Adnan SİVRİ 23.02.2014
Adnan SİVRİ (BOZKIR'İ)
Hayat ince uzun ve zorlu bir yol, herkez kaderini yaşıyor en önemlisi ise bu yolu yüz akıyla tamamlayabilmek şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Akibetimizi bilmemiz olanaksız.Yaşamın acımasız yönleriyle kayıp gidiyor yıllar ..Umudumuz olmalı yarınlara dair o umut varsa yaşam var demektir. Acımasız yaşamın izlerini taşıyoruz yer yer sevgiden yana aşktan yana terkedilmişlikten yana. Her şeye rağmen en vurdum duymaz anlarımız da da olsa da yine de sıkı sıkı sarılmalıyız yaşama bir dal bulursak eğer. Değerl bulduğum şiirinizi kutlarım Adnan kardeşim saygılarımla.
şair yüreği her zaman hüzün dolu neşe dolu .. dugusallık diz boyu dalından koparılmış çiçeğe benzer ... susuz vazolarda kalmaması dileğimle.. kutlarım yürekten.
İlki de zor sonu da zor
Düşün taşın hayrına yor
Bozkır derki gönülde kor
Hayat buya güldürmüyor
Akıbeti bildirmiyor
cok cok guzeldi gecikmisligimi maruz gor dost kalem guzel bir siir okudum seckin kaleminden
saygilarimla