Uzaklara gitmeliyiz bazen çok uzaklara, Tanıdık yüzlerin, tanıdık nefeslerinden daha uzaklara… Gözlerde bıkkınlıktan oluşan bakışların olmadığı, O şehir den değilsin anlamalı insanlar...
Bulutları hiç görmemiş gibi yapmalıyız Asfaltın sağında ki duvarlar, Sol tarafında ki tarlada kaçışan koyunlar Selam vermeli çobana içten ve samimi.
Telefonları susturmalı, Gittiğin yol sonsuzmuş gibi tadını çıkarmalı, Yıllarını geri de bırakmalı, ya da şimdilik unutmalı, Yeni doğan güneşin çocuklarına koşmalı.
Uzaklara gitmeliyiz bazen çok uzaklara, Arabanın radyosunda Zeki Müren, Yaşam tarzında Sezen Aksu... Beynin de yalnızca sen...
Yolun açık ola dostum. Rakı masası bugünlük burada dursun. Karanlığın ardında gün ağarırken, Özle beni sevgilim, özle ki dönüşüm çabuk olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOL / CU / LUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOL / CU / LUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gitmek ve kalmak arası bir şeydi.
gitmek gerek bazen uzaklara çok uzaklara.
belki bir gün dönülmez yolların ışığını tutar gözlerim
- kim bilir (?)
tebrikler.