(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSMA ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSMA ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alevcik. şu alemde en iyi dost. mert bir düşmandır ancak. mertlikte karaborsa olduğu için. onu almak içinde para gerek. hoş tabii. parayla alınanda para bitene kadardır. yani kısaca boşa aranma. şu anı yaşa. ve şükret. beter günlerin beteri olmasın inşallah.
"Yüreğime batan diken acıtıyor yaramı"dan sonraki dize çok basite kaçmakla imge ile tamamlanması gerekirdi.Bu eksik yanınız. Aynı nhata "anne cevap ver...."de de yaşanmış arkadan gelen sorgulama çok basit cümlelerle şiir etiğine uygun davranılmamış.Gerisi size kalmış birşey.Saygılarımla.
Suskun kalbin sesini anlatıyorum Soruyorum annem nasıl bu yara kapanır Yureğime batan dikenler acıtıyor yaramı Hissediyorum kalbim kanıyor parçalanıyor ...
Soruyorum annem nasil bu yara kapanir Yuregime batan dikenler acitiyor yarami Hissediyorum kalbim kaniyor parçalaniyor Cevap ver annem cevap ver Anlat dost bildigimiz dusmanlari anlat Bu seferde gozumu kapatip susuyorum Biliyorumki sende susuyorsun
güzel dizelerdi en içten dileklerimle kutlarım.........
dost sanılan düşmanların açtığı yara hiç kapanmaz sevgili özden. kızına tatlı alevciğe anlat bunu geç olmadan. daha sonra yanılıp kanıp yanmasın bizler gibi. başarılar hüzün verdi şiirin.
şu alemde en iyi dost.
mert bir düşmandır ancak.
mertlikte karaborsa olduğu için.
onu almak içinde para gerek.
hoş tabii.
parayla alınanda para bitene kadardır.
yani kısaca boşa aranma.
şu anı yaşa.
ve şükret.
beter günlerin beteri olmasın inşallah.