DÜŞTÜK Ev yat katla birde araba Topla dur hısım vede akraba Dün adımızken işçi maraba Mevlayı unuttuk MAL derdine düştük...
Bencillik olmuş bütün alımı Atar durur oysa binbir çalımı Yandaş tutup yaltak zübbe zalimi Hakkı unuttuk HÂL derdine düştük...
Korku utanma nedir bilinmez Hiçmi hiç alın teri silinmez Şüphesi bol tek lokması yenilmez Yaradanı unuttuk YAL derdine düştük...
Önder aradık gerçek hâkikat Şeyh şeriatla birde tarikat Asıl olan Kuran-ı Kerimdir mutlak Yüce Rabbi unuttuk YOL derdine düştük... Kitabı Kadimi unuttuk YOL derdine düştük...
İster ezber et istersen salla Her birimiz bir alim olduk maazallah Bir adım ötesi sal ve musalla Cenabı unuttuk CAN derdine düştük...
Mânâ kokar dizeler hepten gururlu Biz bizi irdeleyip durduk hemde onurlu Şiire varıp sorduk cevap şuurlu Şahid-i unuttuk ŞAN derdine düştük !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜSTÜK ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜSTÜK ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çalışmakta bir ibadettir işallah
saygımlasınız