(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam harika gerçekten. o kadar derin o kadar manalı ki. sizde böyle bir özellik var; kısa şiirlerden büyük anlamları çok kolay yakalayabiliyorsunuz. bu bence büyük bir özellik. inanın şu iki mısra herşeye değerdi kutlarım...
2. kez girmiş aynı yorum bu yüzden bir tane daha yazayım. O sultanın izinden giden nice yiğit müslüman yaşadı şehr-i Medine de. O şehir ki ne savaşlara yarenlik etti meleklerin kanatlarında. O şehrin bağrına inceden bir sızı değdi Güller Sultanı savaş esnasında ufaktan yaralanınca ve onun kalbi olup attı. En yüce kahramanların şehriydi Medine. O kahramanlar İslam'ın askerleriydi, Ahmed'in aslanlarıydı. Resul "yürü" deyince bir kaplan gibi öne atılırlardı. Daha onu görmeden dinine tabi olan nice yiğit Allah dostu yaşadı Medine'de. Şimdi de Resulullah'ı bağrında taşıyor o mukaddes kent, MEDİNE.
Önder KURT
büyükdoğu tarafından 12/19/2006 12:07:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tek kelimeyle mükemmel ve mana bakımından göğün 7. katına kadar uzanan ulvi sözler bunlar. Da Vinci 'nin şifresini mi koydun abi içine bu şiirin. O mukaddes şehrin Medine'nin , Allah'ın yarattığı en güzel insanların yaşadığı şehrin toprağına yüzümüzü sürsek bizim de yüzümüz o renk olur mu acaba? Teşekkürler geceme Medine'nin toprak kokusunu ve rengini bıraktığın için.