(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-283 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-283 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel dizelerinizi okuyunca, ana olma şansını bana verdiği için Yüce Allaha, elimi açıp birkez daha sayısız şükrettim ve olamayan hemcinslerime de bu kutsal olguyu en kısa zanda nasip etsin diye dualarımı gönderdim. İnşallah dilek kapısı açıktı da bir kaç duam kendine ulaştı. Ana kalbi, bedeninin yarısı olan yavrularına karşı nasıl buz kesebilir? Keşke erkeklerin de bu hazzı tatmaları olanaklı olabilseydi. Sanırım o zamanbu dünyada hiç savaş olmazdı. Saygılar şair kardeş, kalemin hep devinsin. GÜNAY SARAÇ
ANAlarin yürekleri hep sicak olsun isteriz Onlardan uzaklasip,hayatin kosusturmasinda yüregimiz ne zaman donsa geride biraktigimiz ANa yi düsünüp icimizi isitiriz.....
HOCAM ANTİFİRİZ KOYMUŞ OLMASINLAR MI ANACIKLAR YÜRECİKLERİNE ?? :-)) ŞAKA BİR YANA ANA YÜREĞİ BAMBAŞKA , NE ANA OLDUM NE DE BABA AMA İKİSİDE ÇOK SICAK BANA, YÜCE RABBİM HERKESE SICAK YÜREKLİ ANA BABALAR NASİP ETSİN, AMİN ! ÇOK GÜZELDİ HOCAM, SELAMLAR, SAYGILAR..
Çok şanslısın üstad.O kadar ufku geniş biri olmanıza rağmen,şansınızdan olsa gerek,göremedikleriniz de olmuş yaşamda.Dilerim yine de görmeyin..Saygılar.
allah onların yüreklerini dondurmasın. ana kalsınlar. kağıt bebeklikten kurtulsunlar. kutsallıklarının farkına varsınlar. sex objesi olmaktan utansınlar. ziynetlerini saklamayı öğrensinler. ayaklarının altındaki cenneti incitmesinler.
O ana sicakligini alan bir kisi ancak bu guzel satirlari yazabilir diye dusunuyorum .. Kutlarim seni Ferudun , cok hos bir siirdi , sevgilerimle .......
Bu konuda sizinle ayrı düştük.Ana var anacık var malesef... Çocuğuna eziyet eden anneleri görmek kadar canımı acıtan bir şey olamaz.Artık anneler bile bu kadar gaddar olabiliyorsa diğer insanları yadırgamamak gerek galiba. Artık annelik bile hakkıyla yapılmıyor bazıları tarafından.
Bazen hüzün hafif bir çiğ düşürse de yüreğine sevgisi anında eritir o çiği. Keşke tüm insanların yüreği ana yüreği gibi çarpsaydı.... Ama o zaman anaların yürek kutsallığı bilinmezdi sanırım. Biz annelerin yüreğini dile getiren yüreğinize sonsuz saygılar... Esen kalınız.
donan,
bir ana yüreği,
görmedim hiç!
Annelik Anneliğin vasfına haizlerde asla donmaz zaten tebrikler
selamlarımla