En güzeli faziletti Uzundu saçları Metroyla 15 dakikaydı arası Günahlara Sarıldığımız bir gece Baskın yaptı dayısı Hastaneydi rapordu derken Hemşire Kezban kurdu kumpası Onuda beceremedi Yarım kaldı sevdası Şimdi gönül Başı boşların müptelası.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEMŞİRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEMŞİRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaçamak bazen baldan tatlıdır, Adın çıkmışsa isim hovarda adlıdır. İnsan severken sevgisi çok katlıdır, Ne büyük suç işlemiş o hemşire... HakanKURTARAN Değerli Mümin Hocam, Bu güzel şiirinizi okuyunca bende şu dörtlüğü yazıverdim. Saygıyla...
HakanKurtaran tarafından 2/5/2014 1:45:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
En güzeli faziletti Uzundu saçları Metroyla 15 dakikaydı arası Günahlara Sarıldığımız bir gece Baskın yaptı dayısı Hastaneydi rapordu derken Hemşire Kezban kurdu kumpası Onuda beceremedi Yarım kaldı sevdası Şimdi gönül Başı boşların müptelası.
En güzeli faziletti Uzundu saçları Metroyla 15 dakikaydı arası Günahlara Sarıldığımız bir gece Baskın yaptı dayısı Hastaneydi rapordu derken Hemşire Kezban kurdu kumpası Onuda beceremedi Yarım kaldı sevdası Şimdi gönül Başı boşların müptelası.
Mümin Ağır 30/01/2014
Her zaman ki tadında ve güzelliğindeydi Severek okudum Yüreğine kalemine sağlık şef ____________________________________Sevgiler selamlar
Adın çıkmışsa isim hovarda adlıdır.
İnsan severken sevgisi çok katlıdır,
Ne büyük suç işlemiş o hemşire...
HakanKURTARAN
Değerli Mümin Hocam,
Bu güzel şiirinizi okuyunca bende şu dörtlüğü yazıverdim.
Saygıyla...
HakanKurtaran tarafından 2/5/2014 1:45:32 PM zamanında düzenlenmiştir.