(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-281 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-281 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve nerede alan memnun satan memnun bilirim ki üstadın söylemi sanırım ticari olmayan ne var ise hayatta onların alışverişindeki soysuzluktur yada ben öyle anladım işime öylemi geldi ne :)
Ticaret yapanlar da genellikle maaşlılara özeniyor.Ama çoğu zaman battıktan sonra tabii.. Genelde başkalarının işi başkalarına daha iyi ve kolay görünüyor. Hele ülkemizde ne maaşlı maaşından,ne de tüccar ticaretinden memnun...Saygılar.
Al ver gülüm denmiyor ki... Biz saflara 10 ver gülüm, 1 al gülüm deniyor...))) Ticarette de değil hem... Memuriyette... Yüreğinize sağlık efendim. Esen kalınız.
13 Ocak 2008 Pazar 12:59:15 Rızkın onda dokuzu ticarette!
Gerisi hikaye! ........................yine on iki. ticaretin de on da dokuzu cesarette Hacı Ali hocama katılıyorum birde şans derim Tebrikler selam ve sevgimle
rızkın kaçta kaçı ticarette bilmiyom ama biz çene yorarız kalem elimizde terler memelket meseleleri belimizi baglar esnaflar bir ayda 10 kaznaır devlet kdv stopaj peşin vergi yıllık vergi sskolarak 9unu geri alır bence rızkın 10 da 10 nu başka bi işde çalışmak çünkü olmuyo binbir zorlukla bakkal açıyosun tak tanına bi kip tansaş migros vs...... yapışıyo 17 senelik 20 senelik bakkalırımız kapısına kilit vuruyo bizler hala ticarettte al gülüm ver gülüm diyoz arkadaşlar ekmek 300 kuruş ve bizgünde belki 2 ekmege çalışıyoz şimdi bu sözü iktisat fakültelerine yazın "BU MİLLET BU HÜKÜMETTEN ŞİKAYETÇİ " :))))
Hocam elinize ve yüreğinize sağlık,15 yıldır ek iş yapıyorum,Allah'a şükür kimseye muhtaç olmadım,aybaşını iplede çekmedim,bir de ticari ahlak kaybolmasaydı,haramzadeler ortaya çıkmasaydı,çok güzel olacaktı.beni de çarptılar,aman dikkat diyorum,haramzadelere.....Saygılarımla.....
canı gönülden tebrik ederim.Didaktik boyutuyla ilmi referansıyla satirik yönüyle harika bir çalışma, gerçek bir zihin emeği, ayakta alkışlar başarınızın devamı temennisiyle efendim...saygılar...
Bu almalar-satmalar dışımızda bizim, hiç bir iktisat fakültesinde okunmuyor ticaret anlayışımız...Olsun, kaybetmek- kazanmak da göreceli zaten...Tebrikler Üstad...
Ticaret al gülüm ver gülüm mü?O dediğiniz çooook eskidendi çooookkkk...Ben 15 yıl tekstil ticareti ile ilgilenen biri olarak derim ki artık al gülüm ver gülüm değil..Hele son 7 yıldır(benim ticarete yansıyan başkalarında bu süre daha da geriye gidebilir)yaşanan sıkıntı körfez krizinde bile yaşanmamıştır...Binbir güçlükle üretimi yaparsın,pazarlarsın,sonra çekin günü gelir elinde patlar.Hani her talep edene mal vermemiş işi sıkı tutup sağlam referanslar almışsındır.Ama kâr etmez çünkü küçük esnaf zordadır samimidir gerçekten yoktur.Bir de şu çin belası işi iyiden iyiye zora sokmuştur.Oyyy derdim depreşecek neyse sözün özü yok artık al gülüm ver gülüm dedim veeeee gittim...
Gerisi hikaye! ........................yine on iki. ticaretin de on da dokuzu cesarette pek iyi .biz anlı şanlı cesur Türkler neden ticarette yetersiziz. yeterlimiyiz yok sa. yine gülümseyerek saygı ve sevgilerimle ayrılıyorum sayfanızdan efendim.
hamiş kısmı yine beni aldı benden...gülmekler geldi bana...:)))))))))))))))))))her zamanki gibi diyeceğim iyi mi yapacağım...yoksa şair ne demek hiç ilerleme yok mu demez mi?efendim latife bir yana dökülmüş mısralar yine kaleminizden...
Bence birilerine güzel bir selam!!! olmuş bu şiir.... Yirmi yıla yakın ticaret yaptım...Fena çarpılıp her şeyimi kaptırdım.. Şimdi maaşa talim:)))Ama günümüzde de en garantisi bu...Al maaşı salla başı.... Ticaretin bir garantisi yok artık...Ve küçük sermayelerin yaşama şansı kalmadı... Her taraf süper...hiper....Marketlerle dolu....Ya holding....Ya ölüm......Sistem bu.... Kutlarım şiiri..Anlamlıydı yine...Selam ve Sevgimle....
Yaz tahtaya, al haftaya diyorlar
Haftaya da olsa iyi de..
Aylar ,yıllar geçiyor aradan...
Tebrikler ... veresiyeyi de unutmıyalım:)