(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEYKOZ KORUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEYKOZ KORUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam kaç yıldır istanbuldayım beykoz korusunu görmedim siz taa oralardan gelmiş görmüş birde şiir yazmışsınız valla helal olsun hocam kutlarım sizi bir daha görmeniz dileğimle saygılarımla selamlar
Denizin de yeşilin de uzatmaları oynadığını hisseder gibiyim oysa ben. Beykoz da güzel tabi... Ama benim çocukluğumun geçtiği yeşille mavinin en güzel tonlarının iç içe olduğu Giresun'um var ya... Her gittiğimde yeşilin yerini biraz daha beton yığınlarına terkettiğini görürüm. Berrak denizimizin yerini de kirlenmiş deniz almış:( İçim gidiyor bunları gördükçe...
Beykoz korusunda , Sakin insanlar . Gökyüzüne ulaşmak için , Uğraşan ağaçlar .
Yeşillik ve deniz , Birbirlerini tamamlar . Beykoz da insanlar , Stresten uzaktalar...
İstanbulun yeşille mavinin birleştiği tek ilçesi mükemmel bir yer K u t l u y o r u m Hasan hoca, Kalemin daim olsun bu istanbul serisi seni ileride istanbullu yapacak galiba ______________________________Saygılar
Ne güzel benim gibi huzur arayan bir can bulmak Beykoz Köprüsü'nün huzurunu şiire konu etmek Aslında huzura hasretin diye bağırmasın yansıması bence harikasın dost kalem hoşça kalın
Minos tarafından 1/23/2014 5:32:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu Beykoz Korusunun adını çok duydum da, bir gitmek kısmet olmadı. İstanbul'a yolumuz düştüğünde, nedense hep acele oluyor işimiz, ateş almaya geliyoruz hep. Doya doya bir gezip göremiyoruz nedense. İnşallah, bizim de bir gün yolumuz düşer Beykoz'a. Mutluluktan bir bukle de biz yararlanırız.
Yeşillik ve deniz , Birbirlerini tamamlar . Beykoz da insanlar , Stresten uzaktalar...
Şiiriniz ne güzel deyivermiş huzurlu ortamı.Yeşil ve deniz..Ne hoş. Kısa ve özce büyük mesajlar şiirde. Ama bazen de insanlar yakınlarındaki bu güzellikleri görmezler.Bilmezler kıymetini.. Anımsattınız dizelerinizle.Kutluyorum Öğretmenim.Bu arada iyisiniz umarım.ben de döndüm uzunca bir ara sonrası.. saygılarımla !
Gel derim gelmezsin. Ben n'aapıyım şimdi? Bak özlemişsin de Beykoz Korusunu..Haydi atla gel..Benim de göresim geldi. Tek başına çekilmiyor..İlle bir arkadaş lazım yanımda ki o semaver çayının tadı gelsin...Haydi atla gel.
Can dostum, Havalar düzelsin de öyle geleyim desem,bahar havası gibi ortalık yalanım tutmayacak.Aklımda zaten İstanbul nasip diyeyim Teşekkür ederim saygılarımla.