Dağlar bembeyaz kar Kentte sis ve duman, Evden çok otomobil Bir yanda egsoz gazı Bir yandan bacalar, Nefes alamıyor insan!
Kediler, kuşlar, karıncalar Ne yapacağını bocalar Ey kent plâncıları; Turistik yatırımcılar Mimarlar, mühendisler, Böyle mi öğretti hocalar?
Kış artık böyle geçiyor Güzelim cennet Antalya’da Doğduğumda otuz beş bin olan Nüfus milyonlara dayanmış Mor dağların etekleri S/ise dumana boyanmış…
Caddeler bulvarlar Alabildiğine kalabalık Geçen yaz kıyılarda Gezip tozacak Uzanacak yer bulamadık Deniz biter mi, bitti Yok artık eskisi gibi balık!
Aç kurtlar gibi kapitalistler Dört bir yandan üşüştü Adı turistik yatırım Soyadı plânsız batırım Boş bir şişeden sesleniyor Burhan Kilit Limon Kolonyası; Yok muydu hiç hatırım?! ... Kentler işte böyle düştü!…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENTLER İŞTE BÖYLE DÜŞTÜ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENTLER İŞTE BÖYLE DÜŞTÜ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Caddeler bulvarlar Alabildiğine kalabalık Geçen yaz kıyılarda Gezip tozacak Uzanacak yer bulamadık Deniz biter mi, bitti Yok artık eskisi gibi balık!
Aç kurtlar gibi kapitalistler Dört bir yandan üşüştü Adı turistik yatırım Soyadı plânsız batırım Boş bir şişeden sesleniyor Burhan Kilit Limon Kolonyası; Yok muydu hiç hatırım?! ... Kentler işte böyle düştü!…
Şaban AKTAŞ 13.01.2014
Rant usta rant kavgalar ve doğanın bozulması hep kapitalizmin oyunları Usta kalemi alkışlıyorum _________________________Saygılar
Dünyanın dengesi bozulurken, bir yandan da insanların duyarsızlığı, çıkar için yok edilen tabiat güzellikleri nice şehiri yaşamaz hale getirdi. Sadece Antalya olsa keşke büyük şehirler düştü yaşanılmaz hal aldı. Duyarlı yüreğinizi ve usta kaleminizi kutlarım hocam...
Alabildiğine kalabalık
Geçen yaz kıyılarda
Gezip tozacak
Uzanacak yer bulamadık
Deniz biter mi, bitti
Yok artık eskisi gibi balık!
Aç kurtlar gibi kapitalistler
Dört bir yandan üşüştü
Adı turistik yatırım
Soyadı plânsız batırım
Boş bir şişeden sesleniyor
Burhan Kilit Limon Kolonyası;
Yok muydu hiç hatırım?!
...
Kentler işte böyle düştü!…
Şaban AKTAŞ
13.01.2014
Rant usta rant kavgalar ve doğanın bozulması hep kapitalizmin oyunları
Usta kalemi alkışlıyorum
_________________________Saygılar