Bil ki bir çocuk kalbi kadar saf ve temiz bir insanlık taşır ruhum ve de bir gelincik gibi de yumuşaktır dilim hele sevecen kollarımla şefkat gücün de bekler iken maşuku dünyalar kadar yer ve özlemi barındırırım kalbim de açıktır tümüyle hak olan sevdaya misafir başımın öz tacıdır ölesiye gönlümün bonkörlüğüne de bir sen bak hizmetim uzanır gider sonsuza dek bilirim ki ilgi alaka bekler bizlerden gönüller ve güven esastır has tutku da vefalı bir yürek ancak taşıyabilir dost denilen gül goncasını gönlün de eğer ki verilen emekler tümden çıkarsan boşa
Tersyüz olur biter her şey Geriye de ne kalır ki koca bir ihanetten başka Yârenlik kopar birliğin ve dirliğin olunca laçka
inan ki o fasit varlığının ben üstünü çizeceksem yaraladığın kalbimden bir tek kalemi kırmam yeter ne ruhumun isteminin gayreti fayda eder ne gözlerimin hasrette ki alışkanlığı ne de ruhumun buharında kaynayan özlemler bunun çözümüne bir çare olur unutma ki kalbimin buruk kırıklığı tutuşarak âlem-i cihan kadar közden bir şule olur yakar her bir şeyi kavurarak dinlenmez ki sevgiden uzak kalanın istemleri hele bir de vefasızsa özü söndürmek için bir karınca bile bulunmaz adını şanını bir çırpı da vurur Rus ruleti önce tüm hatıraların kökünden siler sonra da tüm silueti…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKIN HA KIRMA KALPLERİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKIN HA KIRMA KALPLERİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tersyüz olur biter her şey Geriye de ne kalır ki koca bir ihanetten başka Yârenlik kopar birliğin ve dirliğin olunca laçka
inan ki o fasit varlığının ben üstünü çizeceksem yaraladığın kalbimden bir tek kalemi kırmam yeter ne ruhumun isteminin gayreti fayda eder ne gözlerimin hasrette ki alışkanlığı ne de ruhumun buharında kaynayan özlemler bunun çözümüne bir çare olur unutma ki kalbimin buruk kırıklığı tutuşarak âlem-i cihan kadar közden bir şule olur yakar her bir şeyi kavurarak dinlenmez sevgiden uzak kalanın istemleri hele bir de vefasızsa söndürmek için bir karınca bile bulunmaz adını şanını bir çırpı da vurur Rus ruleti önce tüm hatıraların kökünden siler sonra da tüm silueti…
(04.01.2014) AZAP…
İçten duygular yansımış dizelere hocam beğeni ile okudum usta kalemi engin yüreği ayakta alkışlıyorum __________________________________Saygılar selamlar usta kaleme
Güzeldi gönül sesiniz kalem dostum.Yüreklerimizin dili sevgidir bilirim. Sevgiyle başlayan her iş iyi ve güzele uzanır bütün alemlerde. Hayırlı olan , sevgidir , saygıdır ve hoşgörü elbet.. Çok mu zor şeylerdir ki bunlar. Bunlar oysa yaradılışımızda Rabbin bizlere emaneti olan suretlerinden en güzelleri zaten. Yüreğinize kaleminize sağlık . Saygılarla.
Gönül kırılmasın, kalpler dağılmasın yeter ki.İnsan olmanın gereği. Fakat çok az insan kaldı kırmamaya, incitmemeye özen gösteren. O kadar özen gösterdiğimiz insanlardan alıyoruz darbeyi. Tebrik ederim değerli kaleminizi.Yine çok özel bir eserdi.Saygı,selamlarla.
KALP KIRILDIMI BİR KERE HER GÜZEL ŞEY DÖKÜLÜR GİDER KALPTEN SU TUTMAZ ARTIK TESTİ NE KADAR TAMİR ETMEYE ÇALIŞSANDA BOŞ BİR KERE KIRILMIŞTIR KALP TESTİSİ YÜREĞİNE SAĞLIK USTA KALEM TEBRİKLER MÜSTESNA BİR ŞİİR OKUDUM SAYFANIZDA
Narin olur şairin yüreği, duygu yüklü olur. Günü gecelerine karışır, yoğunlaşır bilge filozoflar misali. Birikimler kemirir, kemirir beyin hüzrelerini. Yüreğinin derinliğinde birikmiş yaşam tortularını uçurmak ister.
Kalp kazanmak güç yıkmak kırmaksa çok kolaydır kırılan kalbi tekrar onarmaya kalkışsalar çatlak izleri olur tıpkı desti gibi içine ne konsa durmaz sızar bir müddet sonra anlamlı düşündürendi şiiriniz abi kutlarım selam ve dua ile.
Engin duygulu yüreğinize saygı ve sevgiler hocam..
Selam ve duayla kalın..