Gururumu yerden yere vurup hasret çektiren’de olsan Seni unutmamaya, hep sende olmaya yeminim var..! Sen sevmiyorsan da, ne aşkına bedduam nede sana kinim var Sadece seni mahşere kadar sevmeye yeminim var!!!
Yokluğunda sevdan, özlemin ile yüreğimi kanatsanda Seni bırakmamaya hep elini tutmaya andım var..! Sen tutmasan da, ne sevdana bedduam nede aşkına kinim var Sadece seni ölünceye kadar sevmeye andım var!!!
Gözüme mil çeksen yüreğim görüyor diye, aşkımı ret etsen de Seni özlemeye, ceylen gözlerinde ölmeye sözüm var..! Sen görmesen de beni ne gözüne nede sana sitemim var Sadece seni yüreğim kararıncaya kadar sevmeye sözüm var!!!
İmkansız sevdama hadi git desen yinede kalırdı beni öldürsen Seni canım kadar ben idim seven senin için ölmeye andım var..! Bendeki bu yürek eder mi figan seni kırmamaya sözüm var Sen’ki ceylan gözlüm beni hiç kırmaz, kırsan da sevmeye yeminim var!!!
Üzülme hiç sakın sil göz yaşını hiç bırakmam seni bıraksan beni Seni bırakmamaya, aşkından sırılsıklam ıslanmaya yeminim var..! Kimseyi sevemem sen olmayınca, sana değil, kaderimize kinim var Sevgimi alamaz bu dünya benim, sonsuza kadar sevmeye yeminim var!!! Tekniker
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM; ANDIM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM; ANDIM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.