SANA YAKIŞIR
Sana yazdım bu hazinli öyküyü
Vefasızlık sana çok yakışıyor Sana tuttum okunacak türküyü Vefasızlık sana çok yakışıyor Yolda görsen yüz çevirir gidersin İşine gelmezse tanımam dersin Yürek alır satar köle edersin Vefasızlık sana çok yakışıyor Unutursun harcanan o yılları Yok sayarsın çiğnenen tüm yolları Bir günde silersin hatıraları Vefasızlık sana çok yakışıyor Konuştun mu dilinden bal akıyor Ben le muhabbetin kurşun sıkıyor Yol değişsem yine sana çıkıyor Vefasızlık sana çok yakışıyor Güleser YORULMAZ |
Yok sayarsın çiğnenen tüm yolları
Bir günde silersin hatıraları
Vefasızlık sana çok yakışıyor
Sevgili şairem,vefa ne güzel bir söz,herhangi bir konuda verilen sözün yerine getirilmesi güzel bir huydur. sözünde durmak insanın şerefini artıran iyi huyların başında gelir...peygamber efendimiz hadis-i şeriflerinde; “gadr eden (ahdini bozan) kimse, kıyamet günü kötü şekilde cezasını görecektir.” ve “münafıklık alameti üçtür; yalan söylemek, vadini yerine getirmemek, emanete hıyanet etmek.” buyurarak ahde vefanın önemini bildirmiştir....vefasızlık ise can acıtıyor...Bir vefa beklememak lazım, geçen aşklardan,sevdandan,mevsimlerden ve hatta boşunadır vefa bekleme yıllardan...Kaldıki,aşktan vefa beklemek olmayacak bir iştir...Ben bir umut beklemem, sevda dan ,aşk tan çünkü seviyorum diyen diller bile vefasız çıkıyor bu yirminci yüzyılda...Gün geliyor sevdaya dair büyüttüğün çiçekler gönlünde soluyor... Yalana karışıyor bütün gerçekler...Giden zaten gitmiştirde,kalan boşuna yanıp tutuşuyor vefasızı beklemek yoruyor...Yolcular ,yollar vefasızlaşıyor...bir dünya düşününki vefadan yoksun,ömrünü verdigin,yoluna öldüğün,ebedi sevdam dediğinde vefasız çıktıktan sora neye yarar yaşamak...
Tek bir kelime ile anlatılabilir mi her şey? anlatılır..Vafasıza duyulan özlemin karşılığı sadece '''''sen benim bu alemde dermanımsın' dersin, anlar...Her harfi,her hecesi anlatır.üzerine bastıra bastıra..dermanımsın..dermanımsın.dermanımsın dersin yürekten......
Teşekkürlerim,yiğit yüreğinizedir,o can acıtan vefasızlığı ustaca işleyişinizedir...sevda bir sırat köprüsüdür ,her can geçemez üstad...yolunuz bahtınız açık olsun,iyilikler her daim yanınızda olsun... en derin ve içten sevgilerimle....... peri
Hüzünlü peri tarafından 12/30/2013 5:22:11 PM zamanında düzenlenmiştir.