(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bi cümle.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bi cümle.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet güzel insanlara ihtiyacı var insanların ahh ahh bu göreceli kavrama bir de insanlar ortak bir tanımlama getirebilse ...bütün sorun burdan çıkmıyor mu zaten...herkesin güzellik anlayışı farklılığından...
Senin güzelin bana çirkin, benim ki ona, onun ki bana...
Ama tek bir şey söylenebilecekse eğer hayvanları bile mukayese edemiyorum malesef çoğu hayvan dediğimiz canlının iç güdüsel olarak göstermiş olduğu, bilinçsizce belki de birbirlerine karşı bulundukları çoğu davranışı insanlarda bulabilmek öyle zorken... tek bir şey diyeceğim güzellik için ağzından çıkanla yaptığının bir olması...yani dürüstlük...
bu içinde sevgiyi de barındırır, saygıyıda, erdemide, insan olmanın en başat koşulunuda...
O yüzden yalancı insanlardan korktuğum kadar bu dünyada hiç kimseden korkmadım.
Yalancı bir insan...bütün çirkinlikleri ve kötülükleri potansiyel olarak taşıyan insandır...
Hatta diyebilirim ki tek hayat prensibim...insanlara çok güvenirim..çok iltimas tanırım...dostluk, arkadaşlık, akrabalık..her neyse aramızdaki bağ...onun korunması için..geliştirilmesi için.Gerektiğinde susarım, duymam, görmem, bilmem, anlamam...bu sadece bir anlık insan yanılgısının olabileceğine dair yani kendi algılamamın yanlış olabileceğine dairdir ya da işte karşımdaki muhatabın bir anlık hatasını hoş görebilme için kendi sabrımı sınama deneyi, herkesin hata yapabileceğini, herkesin dört dörtlük mükemmel olamayacağına dair inancım kaynaklıdır. Ama bu esnada 1 - 2 -3 - 4 - 5 gibi artık bu bir hatadan ötesine geçtiğine anladığım an da...isterse öncekilerden binde bir oranda bile daha küçük bir sebep olsun sonsuzluğun kara deliğine o kişi çoktan gönderilmiştir artık..
Yani demem o ki ...güzelliğin tanımı bana göre dürüstlükte yatar.Bütün güzel şeyler ondan beslenir.Onunla büyür, onunla genişler.Ve anlamlarını korur.
Ne güzel bir cümleydi ...beni de konuşturdu bu kadar.Teşekkürler paylaşım için.
Aynen