Yar, bir Mecnun görürsen Şaşırma düşünerek anla Hayreti ruhunda yaşa, kaçınma Akıl nimeti ne büyük fırsattır Hiç oyalanma, idrakini yokla Nefes henüz vaktine erişmeden Aşkın ve sevdanın haşyetini anla
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim bilir ne derdi var… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim bilir ne derdi var… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve derki Hatemi; Şimdi dilerim yine yağsın, buz kessin ortalık, Buz kessin, karayel essin, her bir şey tükensin. Bilirim helâke gidecek ben, Kalacaklar arasında sensin. Yetmez mi, "Hüzünler Perisi" yetmez mi? Sna bir "İnşirah Sûresi" neşesi Bana bir "Yâsin".
Bir yığın söz ki, samîmiyyeti ancak hüneri; Ne tasannu'bilirim, çünkü, san'atkârım Şi'r için ''göz yaşı'' derler; onu bilmem, yalnız Aczimin giryesidir bence bütün âsârım! Ağlarım ağlatamam; hissederim, söyleyemem, Dili yok kalbimin, ondan ne kadar bîzarım! Oku şâyed sana bir hisli yürek lâzımsa Oku, zîrâ onu yazdım iki söz yazdımsa...
Gönül ki, Allah'ın evidir, aşkın her çeşidine itibar eder. Bütün milimetrekarelerinde aynı sevgili olmayan bir gönül aşkı bilir mi acep?! Bir kuru yakınlaşmayı, ilgiyi aşk sanarak yaşanılan ömür adına vaveylâ ve va esefâ!... Bir Cemal'e kul, bir Ahmet'e köle, bir Leyla'ya deli ve bir ışığa pervane olmayanın aşkı mı vardır, ya aklı mı varmıdır ki!...
diye yoldaş olalım eserinize Yar ve yarenimizin Cenabı Allah olması duası ile... çok saygı ve selam ile...
Herkesin aşk anlayışı ,aşkı yaşayışı farklıdır sayın şair, benim Yusuf'um diye derin kuyularda gözlediğim,özlediğim aşk başkadır,bir diğerinin aşkı tarifi başkadır..Bakıldığında her yönüyle aşk aşktadır....
Aşkı herkes anlıyor ve aşkın sözlük tariflerine baktığında yaşadıklarına uymadığını görüyor. ne hacet anlamaya o zaten bizde anlamlanıyor. Biz kendimize yetişsek biraz da olsa o vakit tarifler silinecek ve yaşanmaya başlanacak ama nafile yaşıyor ve nafile görüyoruz
Şimdi dilerim yine yağsın, buz kessin ortalık, Buz kessin, karayel essin, her bir şey tükensin. Bilirim helâke gidecek ben, Kalacaklar arasında sensin. Yetmez mi, "Hüzünler Perisi" yetmez mi? Sna bir "İnşirah Sûresi" neşesi Bana bir "Yâsin".
çok oldu ama affınıza sığınarak