(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şamanca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şamanca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çaput bağlama vb. tüm batıl inanclarda tek etken İNANMAK. İnanırsan OLUR. İnsanın kendi içsel gücüyle bir dileğini ,zahirde bir objeyi aracı kılarak gerçekleştirmesi.. Ayyy ne kadar ciddi bi yorum oldu. Kendimden tiksindim. Bi eglenemedim bile.:))
Yunus Bektaşoğlunun çay bardağı isimli o muazzam yazısı geldi aklıma. Maydonoz olayım buraya dediydim bi de :)) Şaziyecim, bu profil resmin kalsın, begendim çok ;)
Anladım Senin ilham da ardına bakmadan kaçtı. Çok eften puften şeyler yazmaya başladın. Şu agacin koordinatları ogren de iki poşet de biz baglayalim dalına Belki döner İlham. ..
ula uykumu kaçırdın,kafirsin derken ben bunu kasdetmedimdi,bi tık farklı anlamda dedimdi,yani gavur izmirlinin gavuru gibi,sözlükler farklı olunca haliyle sen panikledin eyvah cehennemlik olduk diye,neyse iyiki kızmamışsın,genede affet,üzdümse...
Ha belki atom bombası gibi, daha da büyükünü yapıp dünyanın dibini patlatabilirler. Küçük bi el hareketi ve patlama bummmm. asallar vs. Veya kimyYani bilim adamları böyle şeyler yapabilirler elbette. Ona bi şey diyemem.
Ugh... Bi insana kafir demek öyle kolay olmamalı abican. Naptın sen yahu. Hem kim imiş o bi parmak hareketi ile dünyayı değiştirecek? Ben en büyük kuvvet ve kudreti Allah bilirim, başka da bilmem. Ol dedi olduk, öl dedi öleceğiz. Gerisi tırıylan vırı.
dercesine ...
donusum harika
ne desek :))
.