(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAKLASAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAKLASAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açın çiçeklerim rengârenk açın Gönlüme en temiz duygular saçın Ruhları kirleten yalandan kaçın Hergün yüreğimde sizi yoklasam. tebrik ederim üstat saygı ve selamlarımla.
siz bir bahçıvan o nlarsa çiçekleriniz.ne güzel anlatmışsınız.sizin ellerinizde yetişen o goncala,açınca kimbilir ne marfetler verecekler güzel ülkeme.
gönül pınarlarınızdan o çiçekleri sula masaydınız o çiçekler aç mazdı karan lık dünyaları n aydınlan masına vesile olan bütün hocalara minettarız saygı ve kalbimuhabbetlerimle ....
Açın çiçeklerim rengârenk açın Gönlüme en temiz duygular saçın Ruhları kirleten yalandan kaçın Hergün yüreğimde sizi yoklasam. ***Geceleri kokluyoruz rüyalarımızda sevgili meslektaşım.Yüreğin dert görmesin çok çok güzel ve özeldi benim için.Selamlar
Elinize ve yüreğinize sağlık,böyle duyguları paylaşan her öğretmenin ellerinden öpüyorum.Geleceğimiz onlara emanet,saygı ve selamlarımla,Allah razı olsun....
Tebrikler değerli hocam. Gönlünüze zaten saklamışsınız çiçeklerinizi. Yoklayın ve koklayın bir ömür, sağlık sıhhat içinde inşallah.
Arada bir kokuların karıştığını hissederseniz, mutlaka sebil sular yüreğinizin kokusudur. Çünkü o çiçeklere yıllarca, bu musluklardan Rabbimin bahşettiği sulardan aktardınız...
Allah razı olsun emekleriniz ve duygularınız için. Esenliğinizin ve başarılarınızın devamını diliyorum efendim. Saygımla selamlar... Sultan Yürük
Öğrencilerine böylesine düşkün, mesleğine bu denli aşık öğretmenlerimiz var olduğu sürece, biz anne ve babalar gururlu ve huzurluyuz değerli hocam. Sağolun varolun efendim. Saygılarımla.
yüreğinize sağlık hocam keşke biraz daha devam etseydiniz yazmaya.ilk kıtada arzularınız ikinci kıtada tavsiyeniz çok güzel bir şiir çıkartmış ortaya hocam devam etseydiniz eminim böyle güzel ve anlamlı dörtlükler çıkmaya devam edecekti yüreğinizden.yüreğinize sağlık.saygımla