(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
................ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
................ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üstat malumunuz ben şiirden anlamam fakat buşiirniz benim anladığım tarzda nefis birşiir olmuş , kutluyorum şiire gelince tam hece şiiri döt çarpı dört altı çarpı yirmi döt olarak yazılmış kafiyesi mafiyası birbirine uyum içinde yazılmış tabi şiir biraz uzun olunca serbese kaçmış gibi geldibana herhaliile usta elinden çıktığı belli bağış layın ama böyle çok uzun şiirler in okun ması yazanı ve okuyanı yorartabi onun için yorum İPTAL EDİLDİ sellamlarımı iketiyorum saygılarımla ......
Aşk değil bu,varsa nefreti, kini, Aşk değil bu,şayet sarmazsa seni, Aşk değil bu,küt küt atan kalbini Yerinde mi diye yoklamadıysan.
Aşk değil bu, varsa içinde yalan Aşk değil bu,yoksa dünyaya ilan, Aşk değil bu,aşkın şahidi olan, Ter kokulu mektup saklamadıysan. Harikasın üstadım Tebrikler selamlar ...
Baştan aşağı doğru! Ağam, Aşkı, Âşık bilir, aşkla dil olur! Demiştik bir şiirimizde, gördük ki, eksik demişiz! Kalemine, kelâmına ve yüreğine selâm. Muhabbetle.