(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine kar yağıyor dışarda ayaz var gözbebeklerimde büyüyor acılar buz tutuyor kirpiklerimde bir hançer gibi saplanan anılar
Karlı bir Ankara Coğrafyasında anlamlı ve derin içerikli dizeler, Melalı bir yana beyaza boyanmış bozkırın etekleri anlamklı ve şairana dizeler, Şairilerin imge mecraı her ne kadar hüzün olsa da mutluluklarında ihmal olmaması temenisiyle...
Tebrik,takdir ve selamlarımla efendim..
NOT:Bir coğrafyacı olarak resme hayranlığımı ifade etmezsem haksızlık etmiş olurum.tebriklerimle...
AŞKIN COĞRAFYASI tarafından 1/10/2008 6:47:13 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gün Güneş de açar elbet Kara gün kararır, kalır değil ya Şimdi hava soğuk Kırağılar yağıyor her sabah avuçlarıma Salkım saçak buz tutuyor ıslanan kirpiklerim Üşüyorum...
Doğum günüme özel bir şiirimdi. Ve o güne saklıyordum ama, şiirinizle örtüştüğünü görünce dayanamadım.
Tebrik ediyorum sizi Menekşeler. Nice güzel şiirlere inşallah.
Başarılarınız daim olsun sevgili kardeşim. Saygı ve selamlar... Sultan Yürük
Gönül, belki de şöyle diyor: "Şu an, Memlekette olmak var"
Selâmlar... Saygılar...