Çıkardım Bendimi BendimdenŞiirin hikayesini görmek için tıklayın çıkardım kendimi kendimden ...
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın ) Şiirin Hikayesi diriliş kendime ... yaşa/yan/kelimelerim/izle . -------------------------------------------------------------------------------- ... çıkardım kendimi kendimden öyle yorgun öyle bitkin üstüm başım dert içinde ... unutmaktan geliyorum ! korkacak ne var ? "korkacak ne var?" diyorum kendi kendime yürürken düşlerimin birinde adımlar adımlarımın peşinde ellerim ellerimde üşüyorum ... ....... korkmuyorum yalnızlıktan! tek başına kalabalık bir şey muhtemelen başkalarından ziyade kendime yalvarıp yakarıyorum … geç buyur sen dostum … ruhumun yamalarına aldırma yangınlar, yaralar içindeyim ... ... acı biriktirmekten geliyorum ! üstüm başım kül içinde toz duman olmuşum es benden içeri kıymık kıymık kirpiklerimde uyuklamayacak bir sevgiye dalmışım çıkar kendini geçiver... savrul benden içeri asıver hayallerini sol köşeye ahşaptır yüreğim kusura bakma yaratılmışım bir kere orman kokan nefesim var dostluklara açım havasız kaldım yılların rutubedi kurumadı daha dal dal kollarımla tek başıma tüten bir ocağım kalabalık yalnızlıklar içinde tenhaya büzülmüş, ayaz da kalmışım avuçlarımda buzu çözülmedi daha ... ayrılıklardan geliyorum ! sık sık ölüyorum mezarıma kendim gidip peşimden gelmeyen yakınlarıma ağıt yakıyorum sürekli dua eden bir halde yaratılmışım bir kere düşerken gülen kalkarken ağlayan tuhaf bir fıtrat işte ağlarken güneş açar yüzümde gülerken yağmur dizilir gözlerimde fıtratım böyle var içimde ! susmuyor gözlerim susuyorum kendime sırıl sıklam olmuşum ... ağlamaktan geliyorum ! ... azrail haber saldı; gelecekmiş ... buyursun gelsin diyorum içimden ... rüyalarımın birinde önce kendimle! kendimle tanışmalıyım başkalarından ziyade bir adım ... derken bir adım daha sızmalıyım içime acele etmeliyim kovmamalıyım karışmalıyım kendime ne erken ne de geç arkamda pişmanlık önümde umut kalmadan kavuşmalıyım, kavuşmalıyım diyorum kendi kendime ... ellerimden tutuyorum düşlerimin birinde ... barışmaktan geliyorum ! ruhumun yaralarına bakma dostum üstüm başım kan kin kir içinde kanıyor, kanıyorum ah günahlar... günahlarım sızlıyorum yüreğim ... dağlanıyorum arıyorum kendi kendime düşlerimin birinde ... insan biriktirmekten geliyorum ! gözlerimde, kirpiklerime yalvarıp yakarıyorum tel tel olmuş dertlerim nemi vuruyor geceye tenden, tene savrulan bir rüzgarın arkasında fırtınalar kopuyor bakışlarımda diyardan diyara iz sürüyorum sevdanın şafağında bir gül düşüyor düşlerimin içine gündüzlere sığdıramıyorum yaratılmış bir kere bakıyorum aman yarabbim kıyamıyorum sevmelere doyamıyorum gerek yokmuş yanmalara "gerek yokmuş yanmalara " diyorum kendi kendime bir can düşüyor canlar üstüne düşlerimin birinde ... duygularım kor kor alevler içinde ... ateşkeslerden geliyorum ! - 19 Aralık 2008- ....... sibel yüksel . YAŞAYANKELİME ... .
.......benlerimi verin bana kendimden
Unutmaktan değil ki özlemim ; unutur gibi özlemekten korkuyorum . Aclara sabır taşı çektirmek varken ; say adımlarımın yürümesinden korkuyorum . Ayrılığa sarmaşık gülleri bağlamak değil ki gayemiz ; mirassız ölmek var ya ! işte ondan korkuyorum . Ağlamanın ağlaması yazılmışken doğuşla ; toprağın yeşillenemesinden korkuyorum . Umudumuz hep o güne çatlayan güneşle , müridin muratsız kalmasından korkuyorum . İki araf arası insanbol dünyası var ya ! insanbul ar_sası kalmaktan korkuyorum . İbrahimi duanın ismaili aminlerin ; ateşsiz gülün yanmasından korkuyorum . hislerinle hislerimden hislenerek , esden esintiden ses olana , şiirden hisden es olana... YAŞAYANKELİME’ye selam olsun . 30 .12.2013 /19: 04 Gülay GÖKTÜRK |
her birinin gönülde ayrı bir izi vardır hayata dair
ateş olmasada acılar
ateş gibi iz bırakır
sevmek kadar güzel bir şey yok dünyada
sevgi
sonu acıda olsa
unutturmaz geçmişi anıları hayatın hakikatlerini
bazan ibrahimi bir tevekkül
ismaili bir teslimiyet
bazende Muhammedi bir sabır
insan oğluna çok şeyleri hatırlatır
unutturmaz unutulmaz
yüreğine sağlık
kutlarım