Ben sana yirmi birimde aşık oldum, Ömrümün baharında, Saf güzelliğine ve kara gözlerine Delice vuruldum, Yirmi birimde.
Sen ise daha on yedi, En fazla on sekizdin belki de. Küçüğüm diyerek sevdim seni, Ürkek bir ceylan gibi çekingen, Bir yağmur damlası kadar zarif, Gözleri önde,başı dik küçüğüm. Neler dile gelir, Neler söylenir bilmem ki gözlerinde? Varsın çözemediğim sırların olsun, Belki de ben sendeki gizeme aşık oldum, Yirmi birimde.
Uzun rüyalarda düştüm yoluna, Son verip günlük sevdalara, Paydos deyip,geçici,sahte gülüşlere, Umut dolu bir gelecek aradım, Sana olan masum sevgimde Ve ben sana güneşli bir Haziran’da aşık oldum Yirmi birimde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yirmi birimde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yirmi birimde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun rüyalarda düştüm yoluna, Son verip günlük sevdalara, Paydos deyip,geçici,sahte gülüşlere, Umut dolu bir gelecek aradım, Sana olan masum sevgimde Ve ben sana güneşli bir Haziran’da aşık oldum Yirmi birimde…
offffffff offffffffffff 21 yaş en güzel yaşlardan biridir :)) o yaşlarda aşkda yakıcı ve kalıcı bir iz birakir yüreğinin orta yerine malesef :((( o iz arada sızlar durur ama kalem harika ele almış tebrikler alkışlarla birlikte....
::)) Pek küçük değil miş ama daha Sen yirmibir "O" on yedi-onsekiz... Güzel ve sade bir anlatım türünde hoş bir çalışma.. Ben ise onaltı-onyedi yaşında bıraktım aşk-meşk olayını... Kutlarım...
tebrik ve hürmetle...