(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KEŞKE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve keşke Ömrümün sonuna kadar, Hep yanımda kalsan… _________________________
Keşkeler acıdır... Sizin keşkeleriniz Vuslata çağrı niteliğinde...
Zeki Bey öncelikle şunu belirteyim. Ben her şiiri beğenirim.. Şu şiir iyi Şu şiir kötü diyemem...
Çünkü bütün şiirler bir insanın Duygularının biriktiği yerden çıkar. Bazı kişiler bu duygularını alternatif, yada çekici cümleler kelimeler kullanarak, Ölçü vs. kapsamında dile getirirler.
Sizin oldukça sade bir anlatımınız var. Anlatım olarak katılmamı isterseniz de Şunu söyleyebiklirim size.
Kitap çok okurmusunuz bilmiyorum ama eğer okumuyorsanız şiddetle kitapkurdu olmanızı öneririm.
Yakın bir zamanda siz de farkedeceksiniz ki Şiirlerinize yazılarınıza bu durum olumlu bir şekilde yansıyacak. Evet aynı duygularla şiir yazacaksınız yine ama Kullandığınız cümle ve kelimeler ve kullandığınız yerler daha dikkat ve ilgi çekici olabilir... Ben öyle düşünüyorum.
AMA DEDİĞİM GİBİ ŞİİRİN HEPSİNİ HERHALİNİ SEVERİM. YETERKİ GÖNÜLDEN OLSUN
Şiirlerinizi kısıtlamayın. Yazmaya devam edin. Ben sevdim benim gibi düşünen de çok kişi vardır eminim...
Selametle... Aşk ve şiir kokulu, Mükemmel ANLAR temennisiyle.
ah keşke ama nerde hep keşkelerde zaten sevilen ne kadar sevildiğini bilseydi belkide bu sevgi için canını verirmiydi kimbilir belkide es geçip gidermiydi önünde ölsek bile öl deyip basıp geçermiydi aşk işte imkansız olanı sevmek hep gidenin ardından haykırmak saygılarımla kutlarım sizi yüreğinizi
Basit olmuş, ama adiyete sığınan bir basitlik değil, yalınlığa dayanan bir basitlik. Biraz şarkı sözü gibi, fazla süslemeden içten geldiği gibi.