(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESKİ TOPRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESKİ TOPRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben de hastayım hocam, hiç iyi değilim ...yoğun çok yoğun bir haftadan sonra bayılıp kalmışım ben de.Ne çok özlemişim hafta sonunu meğerse farkında değilim.
Diğer yandan şiirinizde yaştan falan bahsetmişsiniz aman hocam, yaşın ne önemi var ki ...kendinize dikkat ettiğiniz , yüreğinizi daim diri tuttuğunuz sürece...Nice yaşlılar bilirim ohoo 25 -30 un da nefes almayı yaşamak bilmiş... Sizin gibi şairlerin ruhları yeter sadece, yürekleri ohooo şiirlerdeki o coşku, o duygu derinliği, o hissedişteki güç kimde olur ki...Hüznü bile yazsa bir şair derinlerinde herkesten daha büyük yaşama hevesi taşır...çünkü hüznü bu sevinç içindir...
Yapmayın böyle ...tamam içinde yine o asil ruhun hayat neşesi fazlasıyla var da yine de öyle hastayım falan ...filan ...herkes hasta oluyor herkes...
Bakın hem ne güzel demişsiniz Acı patlıcanı kırağı çalmaz ...budur işte, ruhunu, yüreğini ferah tutan şairi dolu bile çalmaz :)))))
Sağlıklı, nice nice yaşlarınız olsun inşallah.Her dem sonsuz saygımla ve sevgimle yüreğinize.
güzel anlamlı bir şiir yazmak herkesin harcı değil
kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum...