(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekyatedebiyatı-263 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekyatedebiyatı-263 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında yorum yapmayacaktım...Sonra vazgeçtim...Heeeyyyyy efendiiiiii efendiiiii siz hele bana bi bakın hele...Şu asfalt olanları bi ayırın hele geriye kalanı da bize yeter...Cinsiyet farketmez insan olmak gerek...Hani şu paylaşımcılarınızadır sözüm,ister kadın ister erkek...Paylaşanın paylaştığı da paylaşılıyordur başka paylaşımcılarla bilinsin...Eeee bunada mide gerek her mide kaldırmaz ki...Çok şükür midesi olanlar çok bu memlekette midesizler de haydiii hooooop diğer midesizlere...Ohhhhhh söyledim...Gerçi tesir etmez belki lakin sussaydım gönül razı olmayacaktı ki...Haydi hoş çakal...Diğer üfürüğe kadar...
kuştan kastınız ne ?yada kuşun cinsi,papağan mı o erkeklere göre.durmadan seviyorum deyip bunaltırlar.aslında gerçekle alakası yokturda.sadece laf olsun diye söylerler.kadınlar ise zümrüt-üanka dır.benzerleri yoktur.siz erkekler lafı çevirin çevirin söyleyin.papağanlık yakışıyor.bizede tüylerinizi yolmak kalıyor.
Yerine göre paylaşımcı olmak ve yerine göre de bencil davranmak gerek diye düşünüyorum çünkü her şeyin, sevgi bile olsa, her şeyin fazlası ifrat ve o şeyin kirliliğe sebep olması demek.Mutlu kalın ufleyen dost.
konu: göçmen kuşlarımız...
))))
sevgiyle...