(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada anladığım İkiside birbirlerine Kırgınlar küsler Ama yağmur yağmaya başladığında Gönlü elvermiyor Hasta olacak diye Şemsiye tutuyor Bence alışkanlık Buradaki sevgi değil
Hayır tabi ki alınmadım. Eleştiri de yapmış olabilirdiniz alınacak bir şey yok. Yanlışlarımızı görmezsek, bilmezsek nasıl düzeltebiliriz. Çok ince, çok naziksiniz. Çok teşekkür ederim. Yorumlarınız da , eleştirileriniz de keyif benim için. Okumanız bile onur duymak için yeterli. Tekrar teşekkür ederim nezaketinize. Saygılar.
Canım burada yazın güzel anlamlı Ama o dedeyi ve nineyide görünce öyle yazasım geldi Birde dedenin yüzü beş karış Ben bu yazımdaki yorumu o dedeyle nine için yazmış oldum Sen üstüne alınmadın dimi.........
Gerçek sevgi var ise her iki tarafta bu gönülden gönüle mutlaka geçer diye düşünüyorum. Malum sahte olan her şey gibi sevgi de ki sahtelikte kendini belli eder. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuza. Saygılar.
İkiside birbirlerine
Kırgınlar küsler
Ama yağmur yağmaya başladığında
Gönlü elvermiyor
Hasta olacak diye
Şemsiye tutuyor
Bence alışkanlık
Buradaki sevgi değil
yinede ellerinize sağlık