(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİT!. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİT!. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk Türküsüz yaşabilirmi.. Savaşa giderken davul zurna ile giden tek milletiz.. Beni götüren gitmemi isteyen Türküler değil dinlediğim nağmelerdir..Gittiğim yere de Türküsüz gitmem..
İsmail Hocam... İçimizde birikmiş duygular kimi sel gibi, kimi çığ gibi, dinlediğimiz her namede bazen gitmek istiyoruz.. Adı konulmamış belkide bu dünyada olmayan yerlere.. Ama Türküler, türküler her nağmesi i Türk kokan acıyı neşeyi , siyahı, beyazı, sevdiren Kültürümüz olan Türküler.
Muhteşem!...Mızrabı boş verin ustam...Türkülerimizi dinlemeye devam edin...Zira türkülerimiz bizim öz be öz malımızdır...Yürek sesiniz daim olsun...Saygıyla...
Hocam .. İçimizde birikmiş duygular kimi sel gibi, kimi çığ gibi, dinlediğimiz her namede bazen gitmek istiyoruz.. Adı konulmamış belkide bu dünyada olmayan yerlere..
Türkülerimiz bizim kültürümüz onlarsız yaşanmaz.. Kimi acıyı ,kimi neşeyi yaşatır..
ahmet umut tarafından 11/4/2013 9:36:02 PM zamanında düzenlenmiştir.