(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......GELİR BANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......GELİR BANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ OĞLUM. PİŞMANLIĞI,NADİM OLMAYI VE HASRETİ ANLATAN ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ.TEBRİK EDİYORUM. AH,AH.PLATONİK AŞKLAR ÇOK ZORDUR ÇOCUĞUM. KAVRULUR YANARSIN,YÜREĞİN KÖZ TUTAR AMA BİR TÜRLÜ KÜLLENMEZ.DİNMEZ İÇİNDEKİ SIZI.AKLINA GELDİĞİ HER AN BİLE KAVRULUR YÜREĞİN. ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN DUYGULARINI.ASLINDA BAZILARININ MAALESEF GÖZLERİ KÖR OLUYOR.KENDİLERİNİ GERÇEKTEN MUTLU EDECEK KİŞİ YANIBAŞINDADA OLSA GÖREMİYOR...ÇOK GÜZELDİ .kEŞKE GELSEDE SENİN BU TEK TARAFLI AŞKIN SONA ERSE OĞLUM. ÇOK DEĞİŞİK BİR ŞİİRDİ.YÜREĞİNDEKİ BUNALIMLARI ÇOK DEĞİŞİK BİR BİÇİMDE ANLATMIŞSIN.NİYE YOK OLUYORSUN KARA DELİKLERDE .AYDINLIĞA ÇIK.İN AŞAĞIYA BAK AŞAĞIDA SANA KUCAĞINI AÇMIŞ BEKLEYEN BİR DÜNYA VAR.KARAMSARLIK NİYE,BUNALIM NİYE.BELKİ YERDE SENİ ÇOK İYİ ANLAYACAK BİRİ ÇIKACAK.RESMEN BİR DEPRASYON ŞİİRİYDİ.ÇOK GÜZEL İFADE ETMİŞSİN ,BU DUYGULARI.KUTLARIM PUANIM TAM SELAMLAR…..
Ağlarsın Kırdığın kadehte kalan ömrümden, Ağlarsın içtiğin yılları bilsen. Hicrinle sararıp solan ömrümden, Ağlarsın biçtiğin dalları bilsen.
Sefiller gücünü bende sınadı, Kimi kaçık dedi, kimi bunadı; Berdûş eleştirdi, sarhoş kınadı, Ağlarsın düştüğüm dilleri bilsen.
Ar ettim sakladım uğraşlarımı, Haberdâr etmedim sırdaşlarımı. Gizlemek isterken gözyaşlarımı, Ağlarsın seçtiğim yolları bilsen.
Felsefe böyledir dîvânelerde, Teselli aranır bahanelerde, Bir kadeh mey için meyhânelerde, Ağlarsın döktüğüm dilleri bilsen.
Ateşe su dedim göz göre göre, Aklım zavallıydı duyguma göre, Bahtına şükretti Mecnûn bin kere, Ağlarsın düştüğüm çölleri bilsen. Cemal Safi
Ustam hoş geldiniz yine mükemmeldi dizeler severek okudum selam olsun usta kaleme Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın _____________________________________________________Selamlar