Kayıp vefatlar Gecikmiş törenler Ve dar zamanların dönüş yoluydu Rastlaştık…
İsyanlarla dolu tümceler birikmiş bir günlük Başka şehirlerde iki günsüzlük Elde avuçta kalan zamanlarsa Ayağa kalkmaya çalışan birkaç satırla Aynı şarkıda aynı tınıyı duymaktı Ve unutmaktı…
Yağmur yağıyordu Bahçe şemsiyesini çıkarıp gelmiştin Eski bir anının anımsanmasıydı gelişin Beni şemsiyesiz günlere bırakmayacağının kanıtıydı belki Katıla katıla gülmüştük halimize Sonra Ankaragülmüştü Birde, Çocuksu bi utangaçlıkla Poşete sakladığın çiçeği Unutamam…
Oysa biliyorduk Geçmişin gölgesinin Toz duman edeceğini bizi Geçmişin, geleceğin Onca ağırlığını Farkına bile varmadan Bir minik çocuğa yükledik Yükledik Taşıyamazdı Taşıyamadı…
Dar ve açık bir kapıydı vedasızlığımız Ama çok yorgunduk…
Bu sabah Çatlak sesli bi spiker Bir seri cinayetin katilinin arandığını avaz avaz bağırıyor boşu boşuna Susun! Aramayın O katil benim Bakın yağmurbulutlarının arasındayım O benim işte Aramayın Kendi mezarımı da kazıyorum Tören falan istemem öyle şaşaalı Sararım beyaz örtülere yaşadıklarımı Ve arka bahçeme gömerim Sonra; Loş duvarlarda konaklayan gözlerimi Geçmez akçe gülüşünle birlikte Bir dilencinin mendiline bırakırım Biraz uzaklaşırım Biraz yaklaşırım Benim gözlerime senin gülüşüne Ve Giderken bıraktığın hasretine El sallarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarınsızlığımıza... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarınsızlığımıza... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi mezarımı da kazıyorum Tören falan istemem öyle şaşaalı Sararım beyaz örtülere yaşadıklarımı Ve arka bahçeme gömerim Sonra; Loş duvarlarda konaklayan gözlerimi Geçmez akçe gülüşünle birlikte Bir dilencinin mendiline bırakırım Biraz uzaklaşırım Biraz yaklaşırım Benim gözlerime senin gülüşüne Ve Giderken bıraktığın hasretine El sallarım…
Yine çok anlamlı bir şiir döküldü gönül kaleminizden geçmişin gölgesinde kalan yüreğiniz.Sevgilinin bıraktığı hasrete el sallayıp kendi mezarını kendi kazıyor.Duygu yüklü hüzünlü dizeler .KUTLUYORUM
Loş duvarlarda konaklayan gözlerimi Geçmez akçe gülüşünle birlikte Bir dilencinin mendiline bırakırım Biraz uzaklaşırım Biraz yaklaşırım Benim gözlerime senin gülüşüne Ve Giderken bıraktığın hasretine El sallarım…
Geçmişin gölgesinin
Toz duman edeceğini bizi
Geçmişin, geleceğin
Onca ağırlığını
Farkına bile varmadan
Bir minik çocuğa yükledik
Yükledik
Taşıyamazdı
Taşıyamadı…
Tebrikler çok güzel bir şiir..selamlar