(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sorulması gereken sorulmuş cevab ın yüreklerde saklı olduğu bir soru ..kısaca sorulmuş ama kimbilir vevabı ne kadar uzundur...var olunuz ..umarım gönlünüzce gelişir her şey...
Güzel dizelerdi kutluyorum yüreğinize sağlık hani dedim ki bir iki dörtlük daha gelecek arkasından ve beste olabilecek güzellikte bir güfteye dönüşecek...Belki de olur bilemiyorum... Sevgiler güzellikler her zaman üzerinize olsun sevgilerimle...
yüreğinizin külünü sevgiliye rüzgarlarla ulaştırmak yürekteki yangını gösterir o yangını çıkaran ve size bu güzel dizeleri yazdıran kişiye selam olsun... belki bu şiire bir makam bulur ve size ud ile serenad verir... TEBRİKLER... MÜKEMMEL bir çalışma olmuş, çok beğendim... saygı, sevgi, selam gönderiyorum...
Kimine mutluluk, kimine hüzün hayat!
Kader dedikleri bu olsa gerek
Yaşarız hüzünle, kadere inat!
Dörtlüğünüzü okuyunca yüreğimden bu dörtlük dökülüverdi sevgili kardeşim. Yüreğinize sağlık. Esen kalın.