Ne zamanın ruhuyum ne mekânın baş tacı, Kurdun kuşun dilinden ilham derlemekteyim; Ne köküyüm kelamın ne de mecaz ağacı, Öyleyken için için esip gürlemekteyim….
Perdelerden kurtulup üryan gerçeği bulsam, O yalınkat meramla sona erecek çilem; Ondan kıvılcımları ukdeme çerağ kılsam, Kısır döngüden azat aşka gelecek kalem.
İçime hırçın ve sert dışıma ölgün, algın, Guruba kündelenmiş bulutları gözlerken Düşüncem buz dansında bakışlarımsa dalgın…
Cümbüş derekesinde gel geç avuntularla Ve Liliyar’dan ödünç ezber kuruntularla Tarumar hislerimi zar zor birlemekteyim…
Dilimi düğümlerken sözün final kırbacı, Şiir terapisine devam diyor Otacı : Bir mısra yazmak için bin harf terlemekteyim.
YUSUF BİLGE
Edebiyat Defteri üye ve okurlarının mübarek Kurban Bayramını en kalbi hislerimle kutlar, yüce Allah’tan ömür boyu sağlık, esenlik, mutluluklar dilerim. Sevgi, selam ve saygılarımla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR TERAPİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR TERAPİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
(Bir mısra yazmak için bin harf terlemekteyim.) Her satırına çok emek verilmiş, anlam yüklenmiş çok değerli eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum. Selamlar, saygılarımla Yusuf bey.
NE ZAMANIN RUHUYUM NE MEKANIN BAŞTACI KURDUN KUŞUN DİLİNDEN İLHAM DERLEMEKTEYİM
GÜZEL VE ANLAMLI DİZELER YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜNÜZ YUSUF HOCAM BİLGECE DİZELER ÜSTÜ AÇILMAMIŞ BAKİR KELİMELER ZENGİN BİR ANLAM VE ANLATIM İŞTE ŞİİR BU DERCESİNE BİR ANLAM BÜTÜNLÜĞÜ KALEMİNİZDEN İNCİLER DÖKÜLMÜŞ AK PAK KAĞIDA KUTLUYOR MUTLU VE HUZURLU BAYRAMLAR DİLİYORUM GÖNÜL DOSTU
Değerli Nihat Bey kardeşim, içten yorumunuz için teşekkürler. Size ve sevenlerinize hayırlı olması dileğiyle Kurban Bayramınızı kutlarım. Baki selam ve sevgiler.
Ben de (Su deposu önünde)n çıkıp gelip, bu kadar güzel şiir yazan ve Sone'mi bayramlık giysi olarak şiirine resmeden şairi sevmiyeyeim, alkışlamayayım da ne yapayım? Harikaydı. Bakir imgeler ve yerine cuk oturmuş söylemler. İşte Yusuf Bilge iç fırtınasının getirdiği şiir yağmuru... Tebrikler... Bayramınız kutlu olsun... Teşekkürler... selamlar, saygılar...
Sevgili Mustafa Bey kardeşim, içten yorumunuz için teşekkürler. Su deposu önündeki atışma ve katışmaları zaman zaman anıp kulağınızı çınlatıyoruz. Baki selam ve sevgilerimle Kurban Bayramınızı kutlarım.
Her satırına çok emek verilmiş, anlam yüklenmiş çok değerli eserinizi ve sizi yürekten kutluyorum.
Selamlar, saygılarımla Yusuf bey.