♥ Kalbimdeki boşluğu; Olmayan sevgilinin hayaliyle doldurdum… Gözlerim, yüzü eksik bir adamı düşledi. Uzandığımda dokunamadığımdı… Bedensiz teni vardı..!
Sevgi ruhluydu. Sevgim ruhumdu. Sevgimiz tek bedende; Düşlere aşk dokuyordu.
/Ey! Aşk..! Buradayım. Şans ver, gör beni. Ne zaman sıyıracaksın Düşlerden gerçeklere tenimi..? /
Ölmeden yüzümün derisi Huzurlu gecelerinin Parlak yıldızlarını Serp gözlerime.
/Ey! Aşk..! Sonsuza kadar tut Ve yor tensiz bedenimi Asil sevgilinin gözlerinde./
Ve pırıl, pırıl Ve ışıl, ışıl Denizinde Arındır Beni Ona.
/Ey! Aşk..! Sonsuza kadar Bir arada tut bizi; Sihirinle sardığın Aynı yürek içinde./
♥ Kalbim sızlandı; Yalnızlığını şiirlerle avuttum. Kelime, kelime oyaladım, kandırdım. Aşklara inanmazdı, inandırdım. Sonunda aklımı da şaşırttım.
/Ey! Aşk..! Kalbimi al, aklımı çel Yaşanırsa bir ömre bedel./
Durmadan yürüdüğümüz yolun; En yakın anında karşılaşmak istedikçe, Az önce atılmış birkaç adımın gerisinde Yaşanmış her anımdan uzakta kalansın Ya da varsayılmış en büyük yalansın.
/Ey! Aşk..! Zamanımı yakala… An ve an yaşamımı Sonsuza kadar adımla./
Yazdığım gibi, düş gönül sayfalarıma Beyaz atından in, kurul gönül tahtıma Bereket damlalarınla, yağ umuduma Aşkın, hasretin, ateşin yüreğinde, gel Yalnızlığıma sonsuza kadar bir son ver.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Meleğine♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Meleğine♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalbim sızlandı; Yalnızlığını şiirlerle avuttum. Kelime, kelime oyaladım, kandırdım. Aşklara inanmazdı, inandırdım. Sonunda aklımı da şaşırttım. BEN BUNLARI NASIL OKUMADIM KALEMİN HİÇ SUS MASIN ASABİ
Yazdığım gibi, düş gönül sayfalarıma Beyaz atından in, kurul gönül tahtıma Bereket damlalarınla, yağ umuduma Aşkın, hasretin, ateşin yüreğinde, gel Yalnızlığıma sonsuza kadar bir son ver.
DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ GİBİ BİR GELECEK DİLERİM.DİZELERİNİZİ KUTLARIM.RABATLI
Durmadan yürüdüğümüz yolun; En yakın anında karşılaşmak istedikçe, Az önce atılmış birkaç adımın gerisinde Yaşanmış her anımdan uzakta kalansın Ya da varsayılmış en büyük yalansın.
Çok başarılı bir çalışma.Özellikle de tema. Tebrikler ve selamlar...
Yalnızlığını şiirlerle avuttum.
Kelime, kelime oyaladım, kandırdım.
Aşklara inanmazdı, inandırdım.
Sonunda aklımı da şaşırttım. BEN BUNLARI NASIL OKUMADIM KALEMİN HİÇ SUS MASIN ASABİ