Konuşmasam da dinlesen beni sessizliğimden veda soğukluğunda üşüdüğümün yegane sebebi kalbimin sızılı haykırışlarında yıkılışım yalnızlığımın kahramanı gecemavisi günlerimin pişmanlık çırası sancıları ben yolların sevdasına boyun eğip , gidiyorsam ahh gamzemin gölgesi diyemedim. seni senden çok sevemezsem diye UTANDIĞIMDANDIR.
Canımın yarası yarısı
Sol yanımın katran karası ışığı yarım sevdası usulca gelsen gidişin gibi sessizce sokulsan hercai sevdalara sapa yollarım bir sana çıksa gece gün olsa , gün sen olsan gülüşümdeki pembenin gri sessizliği firari kalbimin sevda sokağı gamsız bekçisi , gidiyorsam kalbinin huzurunda ölürsem diye KORKUMDANDIR.
Canımın yarası yarısı
Ömür gözlüm sen gönlümün nazı ozanı ben ayrılık türkülerinin öksüzü yetimi sazının isyan artığı kırık teli söz olup dokunsam dudaklarına sensiz nefesim idam sehpasında umursamaz bakışlarımı savuruyorsam gözlerine sende bıraktığım izlere sahip çıkma diye ben giyerim ayrılığın kefenini , ölüyorsam yüzün gülerken için ağlarsa diye KIYAMADIĞIMDANDIR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canımın yarası yarısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canımın yarası yarısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harıka bir hasret kokan şiirdi kutlarım..